Bed and Breakfast Antwerp-Dreams ***

9,2

6 reviews over Bed and Breakfast Antwerp-Dreams in het Nederlands

RECHTZETTING

Daisy Mertens, 21-10-2009

Wij hebben sinds onze start 3 jaar geleden voor de 1e maal te maken met een hysterische dame die totaal onterecht een lastercampagne tegen ons is gestart omdat zij ondanks geen enkel contact noch per mail noch telefonisch toch persé voor onze gesloten deur wou komen staan omdat wij voor dit jaar de eerste en énige maal op vakantie waren!! Ik neem aan dat u allen begrijpt dat wij dit niet uitgebreid overal gaan aankondigen.

Wij kunnen niet genoeg benadrukken hoezeer wij deze kwestie betreuren....

Met dank aan alle andere begripvolle en aangename gasten die wij al hebben mogen ontvangen,

Daisy & Michel

Gereisd met vrienden in oktober 2009

super genoten, heerlijk bijgekomen,echte aanrader!

katja van der doelen, 21-11-2008

Voor ons de eerste keer bed&breakfast. Via een cadeaubon zijn we bij AntwerpDreams terecht gekomen. We hebben het echt heel erg fijn gehad daar. Heerlijk ontbijt, super vriendelijke en gastvrije eigenaren. De kamers zijn vrij ruim, schoon en netjes. De ligging is centraal ten op zichte van het centrum, 10 min lopen of 5 min fietsen en je begeeft je tussen de leuke winkeltjes, restaurants etc. Mocht je tips nodig hebben qua bezichtigingen, restaurants, winkels dan weten de eigenaren je die voldoende te geven. Wij gaan zeker nog een keer terug!!
Gereisd met partner in september 2008

super genoten, echte aanrader!!

Katja van der Doelen, 21-11-2008

Via een bon bij antwerp-dreams terecht gekomen. Eerste keer bed&breakfast voor ons en we hebben enorm genoten. Je wordt door de eigenaren echt verwend met een heerlijk ontbijt, de kamers zijn netjes en schoon, ideale ligging ten op zichte van het centrum, gratis inpandige garage om je auto te parkeren, ze geven je tips betreft bezichtigingen, restaurants etc in antwerpen, kunt er fietsen huren voor 5 euro (erg fijn!).Het zijn ook heel vriendelijke, gastvrije eigenaren! Wij gaan zeker nog een keer terug!
Gereisd met partner in november 2008

Dunja en Taco, 23-10-2007

Helemaal top! Mooie kamers, heerlijk en uitgebreid ontbijt en Daisy en Michel zijn erg gastvrij. De ligging is perfect, dichtbij het centrum en in de wijk zelf (Antwerpen Zuid) genoeg gelegenheid om lekker te eten en een beetje te loungen. Kortom, volop genoten afgelopen weekend
Gereisd met partner in oktober 2005

Daniel en Elaine, 1-9-2007

Nieuwe b&b, geopend sinds april 2007. Alles was dan ook nieuw. Oogt heel modern, trendy maar vooral schoon. Gastvrije ontvangst en behulpzaam. De kamer had sfeer en een kleine balkon voor rokers. Het ontbijt was ook zeer royaal. De ligging is ook heel goed, 10 minuten lopen van het oude centrum en de cafétjes in het zuiden.

Nog wat info: je krijgt een voordeursleutel en een sleutel voor de kamer, wat betekent dat je altijd naar binnen kunt.

Aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2006

Marlies, 13-8-2007

Leuke B&B midden in de hippe wijk 't Zuid. Mooie en gezellige kamers, een hartelijke ontvangst en een heerlijk ontbijt op het terras.
Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Antwerp-Dreams in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Antwerp-Dreams zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Antwerp-Dreams scoort een 9.17 uit 10 op basis van 6 reviews.