Hotel Discovery Bay ***

Hotel Discovery Bay
Discovery Bay

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Discovery Bay bij:

1 review over Hotel Discovery Bay in het Nederlands

Leuk de 1e keer, volgende keer gaan we upgraden!

Otto, 1-1-2011

Niet veel veranderd in de jaren. Wij hadden een kamer aan in het aan het strand gelegen complex (uiterst rechts). De kamer op de bovenste etage heeft door het schuine dak een groter gevoel, hoger. Direct aan zee. Wat tegen viel waren de vele Amerikanen, plus hun disonante-dresscode, oftewel dat kennen ze blijkbaar niet. Het strand dat heeeeel smal is, weer het excuse dat de tornado's het strand hebben verkleind, maar dat is al jaren zo. De volgende keer gaan we naar de Colony Club waar je vanuit je kamer zo het water in kunt en heb je een kamer op de 1e etage, dan iser een glijbaan !!! De captain's drink is leuk aan het zwembad. Je kunt met de bus zo naar Bridgetown.
Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Discovery Bay in St. James, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Discovery Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Discovery Bay scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.