Matig

2 reviews over Hotel Rainbow Reef Beach in het Nederlands

Rem & Sian, 7-3-2006

Wat een drama hier zeg.

Eten erg slecht, personeel heel erg onvriendelijk. Kamer lag vol met haren die niet van ons waren en hebben er heel de vakantie gelegen, zwembad zat vol met dode krabben en plukken haar van badgasten.

Wij hebben er gezeten met een tropisch storm en werden totaal niet geholpen toen we om hulp vroegen, wij hebben uiteindelijk zelf voor evacuatie moeten zorgen.

Ik raad iedereen dit hotel af en zou (als ik geld teveel had, jammer genoeg niet dus) iedereen 300 euro geven om niet te gaan.

Onze vakantie was echt verpest door het slechte hotel en het rare zeer onvriendelijke personeel

Gereisd anders in maart 2006

Mars, 11-4-2005

Het hotel is niets bijzonders, maar de ligging maakt alles goed. Dit hotel heeft namelijk een prachtig uitzicht over een 'bijna' verlaten strand.

Barbedos is overigens helemaal prachtig.

Gereisd anders in april 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rainbow Reef Beach in Christchurch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rainbow Reef Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rainbow Reef Beach scoort een 5 uit 10 op basis van 2 reviews.