Appartement Ocean Bliss

8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ocean Bliss bij:

3 reviews over Appartement Ocean Bliss in het Nederlands

Joep de Jong, 22-3-2008

Samen met m'n vriendin heb ik in maart 2008 een week op Barbados genoten. Ik vond het eiland kwa natuur minder mooi dan bijvoorbeeld Tobago, maar de stranden zijn prachtig (Rockley beach en Bottom Bay vond ik de toppers).

Ocean Bliss is wat betreft prijs/kwaliteit echt een perfect appartement. Wij hebben direct een auto gehuurd (60 euro per dag, best prijzig) wat ik sowieso altijd wel prettig vind op vakantie. Met de auto ben je binnen 10 minuten in het toeristische gedeelte van Barbados.

De appartementen zijn ruim, prima ingericht en hebben allemaal uitzicht op zee. Vooral de vrouwelijke eigenaar staat altijd voor je klaar. Nadeel tov een hotel is dat je geen zwembad oid hebt. Als ik echter naar de prijs/kwaliteit kijk zou ik volgende keer zeker weer naar Ocean Bliss gaan

Gereisd met partner in maart 2008

De Baakies, 31-8-2007

de Ocean Bliss appartement zijn zeer ruim met een prachtig uitzicht op zee, zowel vanaf het balkon als van het dakterras van de appartementen, zeer vriendelijke eigenaren, die je bij aankomst ook even naar de wat grotere supermarkt brengen. De omgeving van de appartementen is wat afgelegen maar met een huurauto is alles makkelijk aan te rijden (de lokale bussen stoppen in Silver Sands, dus al je geen auto wilt huren dan kun je voor 1.50 B$ lekker toeren in de bus, ook de witte taxi busjes rijden naar Silver Sands. In de nabije omgeving mooi strand, lokale supermarkt, goed restaurant in Silver Point hotel en wat kleinere lokale restaurants in de omgeving.

Barbados is een laid back eiland, met prachtige natuurlijk gebieden, grote verschillen, mooie stranden en ook wat attrakties voor de kinderen.

Gereisd familie in augustus 2007

Martin en Jaccie, 30-6-2007

Keurige en ruime appartementen, gerund door een zeer gedreven en vriendelijk echtpaar. Omgeving van de appartement is een klein beetje verpauperd maar voor (kite)surfers ideaal gelegen. +/- 5 minuten loopafstand van Silver Sands. Huurauto is eigenlijk een must.

Eiland an sich beviel ons goed: het is eigenlijk de big city van de caribbean. Goede voorzieningen, prachtige stranden en nog redelijk ongerepte binnenlanden.

mvg.

Martin en Jaccie

Gereisd anders in juni 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ocean Bliss bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ocean Bliss in Christchurch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ocean Bliss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ocean Bliss scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.