Hotel Radisson Cable Beach Resort ****

Radisson Cable Beach Resort
8,5

2 reviews over Hotel Radisson Cable Beach Resort in het Nederlands

veronique, 16-2-2006

We zijn hier vorig jaar op huwelijksreis geweest als afsluiter na rondreis in de USA.

Mooi verzorgd hotel. Kamers zijn prima in orde (enkel de badkamer is klein)

De service is goed (enkel het reservatiesysteem voor de restaurants laat te wensen over => heel lang aanschuiven voor tafel te kunnen krijgen, wachtlijsten)

Eten is goed, vooral de restaurants (italiaans is super), buffet is minder en zeer rumoerig

Strand is minder mooi dan verwacht, water is wel kristalblauw met veel vissen.

Weinig of niets te doen 's avonds behalve binnen id bar.

Gereisd anders in februari 2006

herben en jolanda, 22-5-2004

we zijn hier in 1998 geweest en het is een mooi hotel,mooie kamer met goede bedden, eten is prima, achteraf hadden we beter all incl kunnen boeken, maar dat maakte de vakantie niet minder. voor een klein bedrag kom je met de busjes die af en aan rijden gemakkelijk naar het centrum, is minder mooi als we hadden verwacht, echter als je voor mooi wit strand, zon en mooie onderwater wereld gaat, heb je hier een prima hotel. ( prijzen zijn wel hoog, men moet alles van het vaste land laten komen, toen betaalden we voor een fles coca cola van 1 liter $ 4,50......

zoals ik al zei, all -incl was handig geweest).

Bevolking is zeer vriendelijk, ook het personeel in het hotel.

Gereisd anders in mei 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Cable Beach Resort in Nassau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Cable Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Radisson Cable Beach Resort scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.