Hotel Melia Nassau Beach Resort ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Melia Nassau Beach Resort bij:

3 reviews over Hotel Melia Nassau Beach Resort in het Nederlands

Geen aanrader!

JP, 25-7-2017

Hotel ligt aan prachtig strand, tot zover het positieve. Personeel werkt tegen hun zin, alles is teveel. Wachtrijen aan buffetrestaurant, alhoewel de helft vd tafels leeg is, handdoekje leggen om 6 u, vergeet anders een ligbedje, heel luidruchtig zowel id restaurants als rond het zwembad. Animatie is bijv zwembad vol schuim spuiten, om ter snelste meeste bier drinken. Het zal aan ons liggen, maar wij vonden het maar niks.
Gereisd met partner in juli 2017

Slechtste hotel waar we ooit verbleven

VDJ, 22-7-2017

Dit hotel is amper 2 sterren waard, nochthans hanteren ze de prijs voor 5 sterren. Personeel is gewoon lui, en alles wat je vraagt is teveel. Bijv. Hebben

Wij tot 7 keer toe moeten vragen om onze minibar te vullen, dit zit id all-in, en deze was bij ons nog nooit gevuld. Telkens sturen ze je weg met een smoesje, totdat je het opgeeft. Het eten is ondermaats, en volledig op de Amerikanen gericht : pizza, hamburgers,... weinig keuze, weinig afwisseling. Wij zijn mss beetje verwend, geef ik toe, maar als je ziet hoeveel je betaalt, is het echt niet in verhouding. Voor mij 2 sterren.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Nu Melia Nassau Beach

S, 4-4-2017

Dit hotel is geen Sheraton hotel meer, het is nu: Melia Nassau Beach

We hebben hier een prachtige week gehad. Keurige kamer, erg schoon en ruim. Prachtige ligging aan het strand met drie mooie zwembaden. Erg vriendelijk en vrolijk personeel en prima eten in diverse restaurants naar keuze.

Let op, all inclusive is de beste prijs kwaliteit optie. Losse maaltijden en drankjes zijn belachelijk duur in verhouding.

Wees vooral wel relaxed. Op tijd komen kennen de locals niet ;-). Als je alles vrolijk neemt heb je een geweldige tijd.

We hebben getwijfeld door wisselende reviews op verschillende websites, maar we raden dit hotel zeker aan.

Het is geen 5 sterren, het is soms niet helemaal perfect, maar het is absoluut een aanrader en we hebben niks gezien of meegemaakt wat ons stoorde.

Gereisd met partner in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Melia Nassau Beach Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Nassau Beach Resort in Nassau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Nassau Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Melia Nassau Beach Resort scoort een 4.5 uit 10 op basis van 4 reviews.