Bed and Breakfast A Stone's Throw Away

A Stone's Throw Away

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor A Stone's Throw Away bij:

1 review over Bed and Breakfast A Stone's Throw Away in het Nederlands

Marcia, 26-10-2008

Tijdens mijn eerste bezoek aan de Bahamas, met drie vrienden, dit hotel geboekt voor 3 dagen bij aankomst. Hoewel ik de prijs voor een kamer 165Euro per nacht vooraf hoog vond, was het een geweldige ervaring. Wij hadden de twee kamers met garden-vieuw met eigen veranda... Kamers ruim, uitstekend verzorgd en rustig. Ontbijt heerlijk, met kok die persoonlijk jouw keuze komt opnemen... verzin het maar.En dat met prachtig uitzicht. Echt een aanrader! Enige min-puntje is de ligging ten opzichte van Nassau. De bus die je voor 1 USdollar naar het cetrum brengt, gaat meestal niet zo ver. Moeilijk om een bus te nemen en de chauffeur te bewegen je terug te brengen.
Gereisd met vrienden in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast A Stone's Throw Away in Nassau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast A Stone's Throw Away zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast A Stone's Throw Away scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.