Hotel Ozone Seafront ***

Hotel Ozone Seafront
Ozone Seafront
7,5

4 reviews over Hotel Ozone Seafront in het Nederlands

Zeer gezellig hotel, ptachtige ligging.

Gerda, 9-11-2013

Wij kunnen ons totaal niet vinden in vorige reacties.

Personeel is vriendelijk, eten in hotel is heerlijk. Wij hadden een chique ruime kamer. En kort geleden is er een nieuw gedeelte bijgebouwd,

Zwembad, sauna en sportruimte.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Goede ervaring

Linsey, 27-1-2013

We verbleven 3 nachten in dit hotel en zaten in het nieuwe gebouw. Onze huurauto konden we parkeren op de parking achteraan. De kamer was ruim en alles was voorzien. Personeel vriendelijk. Ruime keuze voor ontbijt en avondeten was ook lekker. 1ste avond vlotte bediening. 2de avond was het duidelijk drukker en de bediening liet het wat afweten. Anders geen minpunten. Goed gelegen, zeebries en mooie zonsopgang.
Gereisd met partner in januari 2013

Waardloze kamer

ton, 7-12-2010

Kamers in oude gedeelte waren schoon maar lagen ver-schrik-kelijk.Personeel ook onvriendelijk.Nooit meer!
Gereisd met partner in oktober 2010

Koeman, 4-3-2008

Waren eerst in een kamer in het oude gebouw. Dat was vreselijk!!! Hebben een kamer gevraagd in het nieuwe gebouw aan de overkant van de straat. Prachtige ruime kamer en zeer smaakvol ingericht. Wel aan de prijzige kant. Moesten behoorlijk bij betalen. Als je boekt via onze touroperator dan krijg je altijd een kamer in het oude gebouw. Die kamer is veel te duur voor wat je krijgt!!
Gereisd met partner in maart 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ozone Seafront in Kingscote, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ozone Seafront zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ozone Seafront scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.