Hotel The Underground Motel

Hotel The Underground Motel
The Underground Motel

2 reviews over Hotel The Underground Motel in het Nederlands

Superschone kamer, en vriendelijke eigenaars

Martijn, 27-7-2011

Op rondreis door Australia met de camper hebben we in Coober Pedy een uitzondering gemaakt door ondergronds te gaan slapen in een motel. Leuke ervaring en de kamers zijn ruim zeer schoon en ondergronds! Nou ja het motel ligt in een soort bergje
Gereisd met partner in januari 2010

bijzonder motel midden in de Outback

H. Martini, 21-1-2011

Underground motel is een mooi gelegen motel op een heuvel met uitzicht op Coober Pedy. De kamers zijn onder de grond en voorzien van badkamer, tv en een koelkast. Het motel heeft slechts 6 kamers te bereiken vanuit de gang. In de gang en buiten het motel zijn vele plekken om te zitten en van het uitzicht te genieten. Mike, de eigenaar, is een erg vriendelijke man die je graag vertelt wat er allemaal te zien is in het stadje. Hij nam de tijd ervoor en verwees ons o.a. door naar de pizzeria waar we korting kregen omdat we in zijn motel verbleven. Verder is er een gezamenlijke keuken waar je je eigen ontbijtje kunt maken (toast en jam, cereals, sap, melk, koffie/ thee).
Gereisd met partner in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Underground Motel in Coober Pedy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Underground Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Underground Motel scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.