6,8

Matig

4 reviews over Hotel Mercure Grosvenor in het Nederlands

Fijn stadshotel

Annelies, 3-12-2013

Handig dichtbij winkels, station etc. gelegen. We kregen een kamer op de 2e etage, waarvan het uitzicht op een binnenplaats werd geblokkeerd door een afgeplakt raam. Vreemd wel. Kamer zag er keurig uit met een goed bed, grote flatscreen en koelkast. Koffie- en theefaciliteiten. Grote badkamer met douche en toilet. Centrale airco wordt 's nachts afgezet, maar kan zelfstandig geregeld worden. Full breakfast tegen betaling van $20 was goed. Een nacht verbleven voorafgaand aan ons vertrek naar Nederland.
Gereisd met vrienden in november 2013

naargeestig stadshotel

Peter, 22-2-2012

Grosvenor ligt in het centrum van Adelaide en dat is wat ons betreft het enige positieve punt. De ontvangst was koel, de gangen op onze verdieping (4e) waren smaller gemaakt met vierkante pilaren, zodat je er nauwelijks met de koffers langs kon. De ramen waren dichtgeplakt met wit pakpapier.

De kamer was klein, bijna geen ruimte voor de koffers, de airco maakte veel lawaai, maar gaf nauwelijks verkoeling en er was veel geluid van de naastgelegen kamers en kamers op de 5e verdieping. Ook hier waren de ramen met papier dichtgeplakt. De televisie deed het niet. De badkamer had een opstaande rand, waar je lekker je tenen aan stoot. Er was wel een waarschuwingbordje, maar wie denkt daar midden in de nacht aan als je naar het toilet moet. 's Morgens om 7 uur kwam men op de deur kloppen om de Gouden Gids te bezorgen!!! Toen wij daar later aan de receptie ons beklag over deden, werden we aangekeken met een gezicht van: goh, waar maak je je druk om.

Gereisd met partner in november 2011

Fijn hotel dichtbij centrum

Roely, 7-4-2011

We verbleven 1 nacht in dit hotel. We kregen bij aankomst een gratis upgrade naar 'superior' maar wij vonden de kamer 'standaard'. Niet slecht maar zeker niet superior. De bedden waren fantastisch, de badkamer wat onhandig qua ligging/indeling maar alles was schoon en netjes. Het personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam. Het ontbijtbuffet (tegen bijbetaling) was bijzonder goed. Wij zouden dit hotel zeker aanraden. Mede vanwege zijn ligging. Verwacht echter geen mooi uitzicht vanaf je kamer, het hotel is gebouwd rond een soort binnenplaats waardoor je tegen een blinde muur aankijkt. Maar ach, als je in een stad overnacht zit je immers toch nauwelijks op je kamer?
Gereisd met partner in februari 2011

Richard, 30-7-2007

Hotel is centraal gelegen. Bedden zijn waardeloos, gelukkig (voor toekomstige gasten) komt er een grondige renovatie van de kamers aan.
Gereisd met partner in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mercure Grosvenor*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Grosvenor in Adelaide, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Grosvenor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Grosvenor scoort een 6.83 uit 10 op basis van 4 reviews.