Hotel Joondalup Resort ****

Hotel Joondalup Resort
Joondalup Resort

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Joondalup Resort bij:

1 review over Hotel Joondalup Resort in het Nederlands

Bittere tegenvaller

Danielle, 8-6-2009

Op onze tweede reis Australie hebben we als laatste hotel het Joondalup Resort geboekt, vlakbij Perth. Huurauto noodzakelijk om in Perth te komen.

Wat een teleurstelling was dit hotel!! We hadden ons er zo op verheugd omdat het er prachtig uitzag op de foto's. De kamers zagen er op het eerste oog luxe uit, maar hadden geen bad en waren ont-zet-tend smerig. Van de lap op het bed kon je soep trekken en in de badkamers zat schimmel en tandpastaresten van de vorige 'bewoner' op de muur. Wat een gemiste kans voor dit hotel.

Verder was het er extreem gehorig. We hebben heel wat ervaringen met hotels, maar zelden meegemaakt dat je de buren letterlijk kon verstaan. Eerste paar nachten hadden we een jengelend kindje naast ons. Toen die weg was, brak de hel los...er kwam een feestvierend rugbyteam naast ons die de hele nacht (vlak voor onze vlucht) hebben lopen feesten. Na geklaag van velen kwam er iemand langs om ze te waarschuwen, uurtje rust en daarna ging het feest verder. Dit nooit meer!

Gereisd met partner in november 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Joondalup Resort in Joondalup, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Joondalup Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Joondalup Resort scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.