Vakantiepark Hyden Wave Rock Caravanpark ***

Hyden Wave Rock Caravanpark

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen5,0

1 review over Vakantiepark Hyden Wave Rock Caravanpark in het Nederlands

Als er maar drie zijn...

Grietje, 8-8-2010
  • Activiteiten8
  • Onderkomen5

Wij hadden de verkeerde caravan geloot, die zonder airco. de eigenaar had maar 3 overnight vans en we hebben geloot. Gelukkig kregen we onweer met hageslstenen, dat koelde lekker af. Voor de rest stonden er wat tentjes en mensen met hun eigen caravan. Een aantal jonge mensen sliep gewoon in een slaapzak op de houten speeltoestellen voor de kinderen. Droog en lekker van de grond. De amenities waren schoon. De Wave Rock is wel indrukwekkend.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2001

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hyden Wave Rock Caravanpark in Hyden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hyden Wave Rock Caravanpark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hyden Wave Rock Caravanpark scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.