Vakantiepark Hopkins River Holiday Park

Vakantiepark Hopkins River Holiday Park
Hopkins River Holiday Park

• Onderkomen9,0

2 reviews over Vakantiepark Hopkins River Holiday Park in het Nederlands

Nette Doorgaanscamping aan de Hopkins rivier.

Rob&Cindy , 17-1-2014
  • Onderkomen9

De camping ligt aan de Hopkins rivier. De camping is netjes onderhouden met zeer mooie en ruime gras sites. In de directe omgeving is behalve de rivier niet veel te beleven, wij gebruikten deze camping omdat we op doorreis waren. De sanitaire voorzieningen zijn hier tiptop in orde met gezellige muziek vanuit de speakers. Men is hier bijzonder vriendelijk en gastvrij. Omdat wij met een Apollo camper reden kregen we ook nog korting (we blijven Nederlanders tenslotte). Op een paar minuten autorijden richting Warrnambool zijn een paar grote supermarkten waar je proviand in kunt slaan en een aantal restaurants zoals McDonald, Subways etc… Wij hebben na aankomst in de middag al een stukje van The Great Ocean road gereden en bij de eerste 3 uitkijkpunten gestaan met uitzicht op waanzinnig mooie rotsformaties, dit was achteraf maar goed ook omdat we anders niet alles op 1 dag hadden kunnen zien.
Gereisd met partner in december 2012

Mooi onderhouden camping.

Linsey, 3-2-2013

We verbleven hier 1 nacht met een 4pers.camper. Grote camping, mooi onderhouden met grote afgescheiden standplaatsen. Vriendelijk onthaal, veel douches. Hopkings Rivier ligt naast de camping maar voor ons gaf dat niets extra.
Gereisd met partner in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hopkins River Holiday Park in Warrnambool, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hopkins River Holiday Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hopkins River Holiday Park scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.