Hostel Urban Central

Hostel Urban Central
Urban Central

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Urban Central bij:

1 review over Hostel Urban Central in het Nederlands

Mooi hostel midden in het centrum

Tom, 13-7-2010

Het hostel ligt midden in het zakencentrum van de stad, met een tramhalte naar St. Kilda Beach er tegenover en de trams naar het noorden en het treinstation zijn op 5-10 minuten loopafstand. Het hostel ligt vlak langs de snelweg, maar verrassend genoeg heb je daar weinig last van. Jammer genoeg is er wel een discotheek naast waar je op vrijdag en zaterdag nog wel eens zatte mensen luidruchtig langs hoort lopen. De kamers zien er prima uit, bedden zijn niet heel stabiel overigens, sanitair is redelijk schoon en toegang tot de kamers gebeurt met pasjes die altijd werken. Verder is er een bar waar de drank niet zo duur is, is er elke ochtend ontbijt en er is voldoende ruimte om te koken. Er zijn computers beschikbaar, internet kostte volgens mij 5 dollar voor een uur. Dit was voor mij het eerste hostel waarin ik ooit verbleef en ik vond het op zich een prima hostel. Alleen de mensen die in de bar hingen waren vaak erg luidruchtig, de sfeer was daar minder vond ik.
Gereisd met vrienden in maart 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Urban Central in Melbourne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Urban Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Urban Central scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.