BedAndBreakfast Georgian Court

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Georgian Court bij :

1 review over BedAndBreakfast Georgian Court in het Nederlands

Netjes, perfecte ligging t.o. de stad

Jeroen & Hélène, 2-12-2009

Al 2x maal een paar dagen hier overnacht (2006 en 2009).

Onze 1e reis was nogal uitgebreid en om soms kosten te besparen hebben we overnacht in (vip)backpackers, 1x hotelovernachting, dorms en b&b's (onze voorkeur).

Georgian Court is niet duur (in feb/mrt 2009 was 1 aus.dollar nog 0,49 eurocent). Ligt in een rustige wijk. Verwacht geen luxe, maar gewoon een schone kamer voorzien van een goed bed en badkamer. Het ontbijt is prima.

10 min. lopen naar Fitzroy Gardens en daar neem je de innercircle tram (gratis) en je bent zo downtown (ideaal dus !).

Er zijn natuurlijk mooiere b&b's, maar daar betaal je gewoon wat meer voor.

Gereisd met partner in februari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Georgian Court in Melbourne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Georgian Court zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Georgian Court scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.