Beoordelingen Melbourne

25 oktober 2014

Melbourne
55 beoordelingen
Beoordelingen Melbourne

Ben je benieuwd wat anderen vonden van hun vakantie in Melbourne. Check op deze pagina dan de beoordelingen van andere reizigers over Melbourne. Ben je zelf op vakantie geweest naar Melbourne? Vul dan direct ook jouw beoordeling in.
Melbourne scoort een 8,9 uit 10, op basis van 55 beoordelingen
Je kunt hier beoordelingen vinden van 78 Appartementen, 1 Camping, 198 Hotels, 1 Vakantiepark, 7 Aparthotels, 3 en 5 Hostels in Melbourne. Op Zoover vind je bovendien 408 vakantiefoto's van Melbourne. Je kunt 2 video's van Melbourne bekijken. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Melbourne. Bekijk ook andere accommodaties in Australië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Victoria.
Even geduld a.u.b.

8,6
8,4
8,8
9,0
Toon score en beoordelingen van:
Met vrienden, Nov. 2013
"Een bruisende en interessante stad"vertalen
Annelies
9,0

05-12-2013 Tijdens onze campertour hebben we ook twee dagen ingeruimd voor deze fraaie stad. Er is veel te bekijken en er zijn ook legio restaurants, vaak leuk gelegen aan de oever van de Yarra river. Je kunt jezelf helemaal gek shoppen in de chique en meer algemene winkelcentra. Neem eens een kijkje in St. Pauls Cathedral en ter afwisseling in het Immigrantenmuseum. Afhankelijk waar je overnacht is met misschien handig een vervoerskaart aan te schaffen voor $6 en die op te laden met &7 per dag. Onbeperkt te gebruiken op de gehele dag(en).

Alleenreizend, Sept. 2013
"Geweldige plek"vertalen
jonneke
10,0

17-02-2014 Onwijs relax, de stad heeft een goede sfeer, genieten!

Met partner, 2013
"De mooiste plek op aarde"vertalen
Kelly
10,0

09-09-2013 Een perfecte uitvalbasis voor een lang verblijf. Zoveel te zien.. Zoveel te voelen en mee te maken.. De mensen die er wonen, zullen je met alles helpen. Ze zijn allemaal nieuwschierig naar het leven in Nederland. Terwijl wij dat naar die van hun zijn. Na 20 uur vliegen begrijp je opeens totaal waarom je het ookal weer deed. Er gaat een totaal andere wereld voor je open. Een wereld van prachtige natuur, Vriendelijke mensen. Natuurparken, Wildlife Zoo's en vele andere prachtige bezienswaardigheden. Melbourne is met recht 1 van de mooiste steden van Australië!

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Heerlijke Europees aandoende stad!"vertalen
HenryW
8,0

08-06-2014 Melbourne is zeer de moeite waard. Loop door het centrum (Lonely Planet heeft een goede wandeling uitgestippeld); eet in China Town; neem de nostalgische City Circle Tram; ga naar het strand van South Melbourne enz. enz. Wij waren 2 dagen in Melbourne. Is eigenlijk tekort, temeer daar we ook nog the Great Ocean Road gedeeltelijk gereden hebben.

Met partner, Jan. 2013
"Leuk en levendig"vertalen
K
7,0

03-02-2013 Voor de cultuur ga je niet naar Australië, maar Melbourne heeft toch rdelijk wat meegekregen. Mooie stad met leuke wijken en een druk centrum. Niet vergelijken met Sydney

Met partner, Jan. 2013
"Leuke moderne stad"vertalen
Netty
9,0

02-04-2013 Veel te zien, veel op loopafstand.

Met partner, Nov. 2012
"Meer van verwacht"vertalen
Saskia
8,0

04-01-2013 We hadden meer tijd voor Melbourne van voor Sydney gepland maar het is beter andersom. Het is er niet zo groot en het is vooral Aziatisch.

Met partner, Juni 2012
"Super ..."vertalen
pierre_hanne

23-01-2013 We waren enorm ingenomen met ons verblijf in Melbourne

Met vrienden, Apr. 2012
"Mooie stad. Veel cultuur"vertalen
Ezra
8,0

01-06-2012 Melbourne is een hele mooie moderne en europese stad. Er is veel te beleven. Ook is er veel te zien. Vooral de omgeving buiten Melbourne moet heel erg mooi zijn bijv. Great Ocean Road. Helaas hebben wij dit niet kunnen doen wegens tijdgebrek.

Met partner, Jan. 2012
"Geweldige stad"vertalen
heer Kleiweg
8,0

10-03-2012 van melbourne naar darwin gereden 9500 km.totaal.Veel gezien enbeleefd.Een onwijze goede vakantie

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...