Hotel Leisure Inns Hobart Macquarie **

Hotel Leisure Inns Hobart Macquarie
Leisure Inns Hobart Macquarie

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Leisure Inns Hobart Macquarie bij:

1 review over Hotel Leisure Inns Hobart Macquarie in het Nederlands

Goede ligging, beetje gehorig, personeel matig

Martin, 24-4-2011

Prima ligging en goede kamer en badkamer. Je loopt zo het centrum in, maar ook de buitenwijken van Hobart zijn erg leuk om te verkennen. Haal even de gratis wandelkaarten bij het Tourist Centre op 2 min lopen.

Door enkelglas was het wel vrij gehorig, en het personeel was niet echt vriendelijk of behulpzaam. Ons retourtje shuttlebus naar de luchthaven hoefden we niet te boeken volgens mevrouw, gewoon voor het hotel wachten. De volgende ochtend reed de shuttlebus ons voorbij omdat er geen reservering was gemaakt, waardoor we een andere shuttle aan moesten houden en 20 dollar extra kwijt waren.

Tip; koop niet de standaard shuttle retour (50 dollar retour met 2 pers) maar neem de backpackers bus, die kost 40 dollar en zet je ook voor je hotel af.

Gereisd met partner in februari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leisure Inns Hobart Macquarie in Hobart, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leisure Inns Hobart Macquarie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Leisure Inns Hobart Macquarie scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.