1 review over Hotel Boulder Opal Motor Inn in het Nederlands

Aardig motel, maar niet zo schoon

Ger Jansen, 21-8-2010

Dit motel zat in onze reis "Outback of the east" van KUONI. De receptie was vriendelijk en behulpzaam. Kamer was niet schoon, er kropen hele kleine mieren door de kamer (ook in het bed!), prullenbakken werden niet verschoond, schoonmaak sanitair met de Franse slag. Geen internet. Binnenplaats met zitje. 's avonds werd je in slaap gezongen door honderden rose papegaaien en zij maakten je ook weer wakker. Wij ervoeren dit niet als storend.

We verbleven hier 2 nachten en bezochten het Bladensburg National Park, een schitterend gebied met veel kangoeroes die zich best wel dicht laten naderen.

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boulder Opal Motor Inn in Winton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boulder Opal Motor Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Boulder Opal Motor Inn scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.