Hotel Bays Villas Resort

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bays Villas Resort bij:

1 review over Hotel Bays Villas Resort

Fremragende og familiær service

Tobias Skudstrup, 24-11-2009

Bay Villa Resort er et mindre lejlighedskompleks, som ligger ud til "hotelvejen". Der er reception, to udendørs pools med solterrasse og jacuzzi, parkeringspladser og mulighed for at grille.

Vi boede i en studiolejlighed med køkken (udstyret), køleskab, aircondition, loftsvifte, balkon, bad/toilet, tv og telefon. Bay Villa er 100% self-service og det er ikke muligt at købe måltider på stedet.

Der er 5-10 minutters gang til stranden, hovedgaden, marinaen, restauranter og natteliv.

Personalet er meget serviceminded, hjælpsomme og oser af den afslappede australske tilgang til tingene.

Stedet er roligt f.eks. var vi ofte de eneste omkring poolen.

Vi var meget glade for opholdet og forlængede det med et par dage.

Gereisd met partner in november 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bays Villas Resort in Port Douglas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bays Villas Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bays Villas Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.