Hotel Peppers Blue On Blue Resort *****

Hotel Peppers Blue On Blue Resort
Peppers Blue On Blue Resort

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Peppers Blue On Blue Resort bij:

1 review over Hotel Peppers Blue On Blue Resort in het Nederlands

Hotel pal naast de ferrie

Yomina, 28-10-2012

Wij hebben in dit hotel twee nachten geslapen. Omdat we niet wisten waar het hotel precies op het eiland lag hebben we de autoferrie genomen (178 dollar retour) Achteraf hadden we de auto kunnen laten staan, want het hotel ligt pal naast de ferrie. Daardoor wel veel beweeglijkheid bij het hotel.

Het hotel is mooi, twee zwembaden, mooi kamer met zitje en grote TV/DVD. Koffiezetmogelijkheden. Grote badkamer. lekkere bedden. Je kunt je auto in de parkeergarage parkeren, alleen deed onze parkeerkaart het tweemaal niet, wat erg irritant was. Restaurant wordt regelmatig verhuurd voor trouwerijen waardoor je daar dan niet kunt eten. Wel hebben we er ontbeten, was heel goed. Wifi tegen betaling.

Gereisd met partner in oktober 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Peppers Blue On Blue Resort in Magnetic Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Peppers Blue On Blue Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Peppers Blue On Blue Resort scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.