Uitstekend

2 reviews over Hotel Peppers Palm Bay in het Nederlands

Geweldig!!!!

Jacqueline Pepels, 24-1-2011

We zijn 4 dagen geweest, heerlijk verwend, uitstekend eten, vriendelijke mensen.

Met een watervliegtuigje omgeving gezien, o.a heartreef, whiteheaven, en gesnorkeld.

Niks was te gek om het de klant naar de zin te maken.

Het is zeker niet goedkoop maar dan heb je ook wat!

Gereisd met partner in september 2009

Wauw......

Diana, 8-10-2008

We zijn hier 4 dagen geweest. Wat en accomodatie! We zullen het niet snel vergeten. Eten super, personeel meer dan vriendelijk (Pauly is een schat) en de algehele sfeer is te gek. Stikt wel van de zandvlooien op het strand, dus we hebben het geweten. Ook zitten de curlews massaal op het eiland. De vogel op zich is een giller om te zien, alleen is het een nachtdier en hij kan het behoorlijk op de heupen hebben, dus oordopjes is geen overbodige luxe,hahaha! Met een watervliegtuig een scenic flight over het Great Barier Reef gemaakt. Helemaal top. Op weg terug naar het vasteland 3 x een bultrug uit het water zien springe. Een plek om nooit meer te vergeten dus...
Gereisd met partner in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Peppers Palm Bay in Long Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Peppers Palm Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Peppers Palm Bay scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.