7,5

2 reviews over Vakantiepark Sunlodge Oceanfront Tourist park in het Nederlands

Fantastische plek

Grietje, 17-6-2010
  • Onderkomen7

Het park was wat moeilijk te vinden. Maar wat een prachtige plaats daar aan het strand en heerlijk rustig. De staf was erg behulpzaam, onze dochter ging met de boot om walvissen te spotten. Zelf ging we naar Fraser Island. prima uitvalsbasis voor verschillende activiteiten.

Wij verbleven in een van de 4 units, onze dochter verbleef in een cabin. Heerlijke ruime units.

Gereisd familie in augustus 2005

Dit was onze tweede keer

grietje , 18-4-2010
  • Onderkomen7

Wij waren al eerder in dit park, yoen konden we het moeilijk vinden, maar nu wisten we natuurlijk de weg. We hadden weer een hotel unit aan de straatzijde, dwz ook de strandzijde. Heerlijk rustig. Erg vriendelijke beheerders echtpaar, erg behulpzaam
Gereisd met partner in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunlodge Oceanfront Tourist park in Hervey Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunlodge Oceanfront Tourist park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Sunlodge Oceanfront Tourist park scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.