Hotel Latara Resort Motel ***

Hotel Latara Resort Motel
Latara Resort Motel

1 review over Hotel Latara Resort Motel in het Nederlands

Goede plek om te overnachten

Ger Jansen, 21-8-2010

Dit motel zat in onze reis "Outback of the east" van KUONI. De ontvangst bij de receptie was allervriendelijkst, je voelde je meteen erg welkom. Dit geldt overigens voor alle inwoners van Georgetown die we tegenkwamen, zeer hulpvaardig en erg vriendelijk. Het motel ligt ietje buiten het dorp, op een rustig plekje. Ruime koele kamers, schoon en uitstekend verzorgd. Ook het restaurant mocht er wezen, uitstekende maaltijden. Het stadje zelf heeft niet echt veel te bieden, wij maakten een wandeling door de rivier (dat kon gemakkelijk, er zat namelijk geen water in)
Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Latara Resort Motel in Georgetown, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Latara Resort Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Latara Resort Motel scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.