1 review over BedAndBreakfast CapeTrib Farm Stay (+ cabins) in het Nederlands

B&B op Cape tribulation

Yomina, 28-10-2012

Wij sliepen twee nachten in deze accomodatie. Hartelijk ontvangst. De lodges liggen ruim uit elkaar met een gezellige veranda er voor. Het is schoon en lekkere bedden. Geen koelkast of koffiezet mogelijkheden.

Je ontbijt in een gezamelijke keuken. Wij "troffen"het dat er twee gezinnen ook gebruik maakten van de keuken. Daar door moesten we 's morgens wachten met ontbijten totdat zij klaar waren. Daarna moest je zelf je ontbijt bij elkaar zoeken, wat lastig was omdat je niet wist wat van de andere gezinnen was of van daar. Uiteindelijk bleek het ontbijt te bestaan uit wat brood (geen rooster kunnen vinden) fruit, koffie/thee en zelfgemaakte jam. Meer was er niet. Wij vonden dit nogal schraal.

Gereisd met partner in oktober 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast CapeTrib Farm Stay (+ cabins) in Cape Tribulation, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast CapeTrib Farm Stay (+ cabins) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast CapeTrib Farm Stay (+ cabins) scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.