Hotel Cairns Reef 'n Rainforest B&B

Cairns Reef 'n Rainforest B&B

1 review over Hotel Cairns Reef 'n Rainforest B&B in het Nederlands

echt geweldig

casper wouters, 21-1-2012

Deze b&b heeft een prachtige locatie. Vanaf deze plek kun je alle bezienswaardigheden gaan bekijken, tot aan cape tribulation aan toe.

Gastvrouw Diane heeft goede tips en stond elke keer voor ons klaar, niks was haar te veel. Geweldige zonsopkomst vanaf het huisje.

En zeker zo fijn, een prive zwembad.

Op deze locatie heb je echt het gevoel dat je midden in de natuur slaapt, met de geweldige geluiden rond om je heen.

ik mag zeker niet vergeten te vermelden hoe lekker het ontbijt is. Zeker het fruit wat Diane ons heeft voorgeschoteld was heerlijk.

Een auto huren is hier geen probleem, Diane regelt dat het verhuur bedrijf je bij de b&b op komt halen.

Over het huisje kan ik zeggen dat alles erin zit wat je nodig hebt.

Auto huren is wel aan te raden, boulevard in cairns is op enige afstand van de b&b gelegen. Hier zijn wel tal van eet gelegenheden. en een overdekte avondmarktje.

Zoals je leest kan ik alleen maar positief zijn over ons verblijf hier.

ECHT EEN AANRADER....

Gereisd met vrienden in oktober 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cairns Reef 'n Rainforest B&B in Cairns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cairns Reef 'n Rainforest B&B zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cairns Reef 'n Rainforest B&B scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.