Hotel Crowne Plaza Royal Pines Resort & Spa ***

Hotel Crowne Plaza Royal Pines Resort & Spa
Crowne Plaza Royal Pines Resort & Spa

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Crowne Plaza Royal Pines Resort & Spa bij:

1 review over Hotel Crowne Plaza Royal Pines Resort & Spa in het Nederlands

leen, 22-8-2007

Ik ben dol op Australie maar zeker niet op dit hotel.Ik HAAT werkelijk echt drie sterren hotels dat kan ik niet hebben.Ik heb geen idee waarom we dit hotel namen.In de brochure stond vijf sterren!!!Dat noem ik oplichten!!!!!Wij gingen juist toen het hier lekker warm was daar heb ik spijt van.En dan was ik nog zonder mijn partner geweest omdat hij iets verderop een zakenreis had!!!Ik vind het geen goed hotel maar wel een goede prijs/kwaliteit.
Gereisd alleenreizend in april 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza Royal Pines Resort & Spa in Ashmore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza Royal Pines Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Crowne Plaza Royal Pines Resort & Spa scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.