Hotel Aurora Kakadu Resort ***

6,9

7 reviews over Hotel Aurora Kakadu Resort in het Nederlands

Hotel midden in Kakadu NP

Dave, 18-1-2014

Goed hotel voor in een Nationaal Park.

Mooie tuin met zwembad, eten redelijk.

Wakker worden naar buiten lopen en dan tussen de wallaby's staan ..... geweldig!

Gereisd met partner in november 2006

Niet al te proper!

Sonja, 5-11-2008

Wij verbleven 2 nachten in dit hotel. Bij aankomst waren de kamers echt niet proper, spinnewebben hingen overal! Toch werd er dadelijk iemand gestuurd om ze te verwijderen, toen ik zei dat het precies een tijdje geleden was dat ze nog gepoetst hadden kreeg ik als antwoord: It's only a few weeks ago, this is a national park!

Het hotel zag er wel leuk uit, mooi zwembad in prachtige tuin met vele kakatoes die de ganse dag rondvlogen. Wij hielden een lekkere barbie waarvoor het hotel wel goed uitgerust was. Het ontbijt was zeer simpel en de bediening ging maar zeer langzaam. Ik zou dit hotel niet aanraden, ook de ligging is niet zo goed, je kan beter een half uurtje verderop in Jabiru iets zoeken, dan ben je dichter bij de toeristische trekpleisters.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

Joyce, 7-8-2007

Gezellig en leuk hotel. Keurige kamer met goede bedden en badkamer.

Leuk restaurant, vriendelijke medewerkers aan de balie en gezellig zwembad. Goede sfeer in een prachtige omgeving.

Gereisd alleenreizend in augustus 2007

jessi, 31-3-2007

We zijn hier geweest tijdens een 24 daagse rondreis en de meeste mensen vonden dit het slechtste hotel van de rondreis,het eten was heel simpelen de kamers waren heel vies, veel ongedierte en ze dateerde uit de middeleeuwen. Het enige possitieve zijn een paar kangeroes die je 's avonds te zien krijgt.
Gereisd met vrienden in oktober 2006

Kees, 6-5-2006

Goed hotel, midden in Kakadu N.P. Groot zwembad in een grote tuin met veel wild-life.
Gereisd met partner in januari 2006

Diana, 20-12-2005

Prachtige ligging in Kakaka NP. De wallaby's springen om het huisje, er zitten honderden kakatoe's in de bomen om je heen; kortom,helemaal Australië!
Gereisd anders in december 2005

Nico van Rijn, 20-7-2005

Het resort ligt midden in het Kakadu National Park. Mooi ruim park. Prima zwembad. Goed restaurant. Kleine supermarkt, is voldoende. Prima koele kamers. Kortom, je komt niets te kort. (toen wij het Kakadu National park inreden was het gratis).
Gereisd anders in juli 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Aurora Kakadu Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aurora Kakadu Resort in Kakadu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aurora Kakadu Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aurora Kakadu Resort scoort een 6.86 uit 10 op basis van 7 reviews.