4 reviews over Hotel Melanka Lodge Motel in het Nederlands

Topper

Adson, 20-7-2008

Ik ben hier mijn australie avontuur begonnen , ik heb de eerste nacht in melanka doorgebracht toen naar het backpackersdeel , heb de dag van aankomst een safari geboekt bij de alleraardigste juffrouw bij het travel agency, na de safari 1 nacht in het backpackersgedeelte geslapen , wat verwacht je aan comfort als backpacker? Vond de sfeer die er hing geweldig ,en het breakfast lekker basic , er lagen een paar gesneden broden ,een emmer met boter ,een emmer met 'vegemite' lijkt op marmite en mag het ff kwijtzijn iets wat op jam of stroop leek, wel compleet met plastic messen en plastic bordjes. Was helemaal geweldig !!
Gereisd alleenreizend in maart 2006

Iwan, 13-2-2007

Dit is hetzelfde hotel als Alice Springs Plaza Resort!

Het is een backpackers hotel met ook tweepersoonskamers (eigen douche en wc). Die zien er echter zeer sober uit. Verwacht geen luxe of zelfs warm water. Voor het huren van een handdoek voor een campingsafari rekent met 10 dollar, dat noem ik geen service!

Wel is de ligging perfect midden in het centrum. Gratis opgehaald vanaf het vliegveld (terugreis betaald).

Ik zou de volgende keer iets meer luxe willen.

Gereisd met partner in januari 2007

Bas en Esther, 21-7-2006

Prima accomodatie. Reeds 2 maal Australie en dus ook Alice Springs bezocht en 2 maal Melanka gekozen als uitvalsbasis. Hebben welliswaar het motel genomen. Prima plekje om even aan het zwembad te chillen en je was te doen. Reisbureau zorgt voor de rest (excursies e.d.) en 's morgens kun je prima en goedkoop ontbijten in het backpackersdeel. Wat ons betreft een aanrader...

Gereisd anders in juli 2006

jaap dunselman, 6-2-2006

ik had een prima single room met alles erop en eraan dichtbij het centrum voor ee

n redelijke prijs.werd van het vlieg veld afgehaald gratis.

Gereisd anders in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melanka Lodge Motel in Alice Springs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melanka Lodge Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Melanka Lodge Motel scoort een 7 uit 10 op basis van 4 reviews.