Uitstekend

3 reviews over BedAndBreakfast Hanericka Farmstay in het Nederlands

in één woord: GEWELDIG

R. van der Zanden, 16-12-2012

wij hebben in november 2012 twee nachten gelogeerd op de farm en waren verrast door de hartelijkheid en de gastvrijheid van de gastheer en gastvrouw.

Wij hebben enorm genoten en het verblijf was een rustpunt in onze reis. Wij kunnen het eenieder van harte aanbevelen.

Gereisd met partner in november 2012

Droombestemming op het platteland van Australië

Rick, 3-10-2012

Hanericka Farmstay is een ervaring op zich. De prachtige uitgestrekte boerderij ligt op het mooie platteland van New South Wales, Tussen Canberra en Sydney in en is te bereiken per trein of auto. De ultieme Mc cleods Daughters ervaring voor de fans. Maar ook gewoon de manier om het platteland van Australië te beleven. Het gezin is zo enorm gastvrij dat het bijna onwerkelijk is. Heerlijke maaltijden, 5 per dag, zelf gekookt en bereid! Paardrijden ( extra kosten) zwemmen tennissen, WIFI, dieren verzorgen, tours over de farm, geschiedenis en cultuur, Hanericka heeft het allemaal! Wij hebben zo enorm genoten. De kamers zijn netjes en schoon ( geen eigen tv) maar het is vooral de warmte van het gezin dat maakt dat dit een unieke ervaring is
Gereisd met partner in september 2012

Marcel de Vette, 3-10-2012

Deze farm is een droom! Voor wie de Mccleods Daughters ervaring zoekt of gewoon wil genieten van het mooie platteland van Australië. Het gezin is werkelijk niets teveel om de ervaring compleet te maken. Dieren voeren, paardrijden ( apart betalen), tours over de farm, de Field Day van Henty, een tour door het dorp, het ene hoogtepunt na het andere! Vreselijk leuk voor kinderen, heel veel speelmogelijkheden op het grote leuke terrein vol met allerlei dieren, van pluimvee tot paarden, van Alpaca's tot Varken, alles is aanwezig.

Ga je naar Australië? Dan kun je deze farm eigenlijk gewoon niet missen! Te leuk!

Gereisd met partner in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Hanericka Farmstay in Yerong Creek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Hanericka Farmstay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Hanericka Farmstay scoort een 10 uit 10 op basis van 3 reviews.