Hotel Burrill Pines Motel

Hotel Burrill Pines Motel
Burrill Pines Motel

Plaats als eerst een review!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Burrill Pines Motel bij:

1 review over Hotel Burrill Pines Motel in het Nederlands

Kleinschalig

Grietje, 18-11-2010

Het hotel had volgens mij maar 8 tot 10 kamers. Wij hadden er 5 nodig, een aantal aan de ene kant van de lobby en een paar aan de andere kant. Kamers waren verschillend, een aatal hadden een echte budget, terwijl andere wat meer luxe hadden. We hadden de kamers 3,5,8,9, en 10. Over het elgemeen geen grote kamers. Zag er wel schoon uit.

Het geheel had wel een likje verf nodig. Meubilair and interier was ook niet nieuw meer. Het ligt buiten Ulladulla, min of meer in de bossen. Wel rustig. Hoogtepunt waren de rosella's in de ochtend.

We zullen dit altijd herinneren als het hotel/plaats waar onze jongste 18 jaar werd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 1996

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Burrill Pines Motel in Ulladulla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Burrill Pines Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Burrill Pines Motel scoort een 0 uit 10 op basis van 1 reviews.