Hotel Vibe Rushcutters ***

Hotel Vibe Rushcutters
Vibe Rushcutters

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Vibe Rushcutters bij:

1 review over Hotel Vibe Rushcutters in het Nederlands

Prima geslapen, lekker zwembad, magere service

Arnold_G, 22-5-2011

Twee keer in dit hotel geslapen. 1e keer werkte het internet op mijn kamer wel, de tweede keer niet (andere kamer) kon ook niet gefixt worden :-(

Wel prima bedden en het hotel heeft een mooie ligging: naast Rushcutters bay en dicht bij centrum. Zelf gewandeld vanuit hotel naar Sydney Opera House en The Rocks etc. Niet in Hotel gegeten, maar in Sydney zelf. Magere service van personeel, spreken moeilijk verstaanbaar indo-engels.

Het zwembad op de top van het zwembad was HEEERLIJK! Echt een fantastisch begin van de dag, met een schitterend uitzicht over de baai. De liften zijn te druk bezet vermoed ik, want de wachttijd is te lang. Dus maar met de trap denk je dan, maar toen belandde ik via een achteruitgang buiten het hotel! Dat was samen met een franse mede gast, we hebben er erg om gelachen.

Al met al een goed hotel, ik zou er wel weer willen verblijven.

Gereisd zakelijk in november 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vibe Rushcutters in Sydney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vibe Rushcutters zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vibe Rushcutters scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.