Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sir Stamford At Circular Quay**** bij :

1 review over Hotel Sir Stamford At Circular Quay in het Nederlands

Zeer goed!!!

Jo-Ann, 29-12-2008

Gelukkig hadden wij via het internet een aanbieding geboekt. Was zeker de moeite waard. Hotel ligt schitterend en dichtbij centrum, Circular Quay, Harbor Bridge en Opera House. Zeer goede service. Moesten helaas even wachten totdat onze kamer klaar was. Nadeel van het vroeg aankomen met het vliegtuig maar wel alvast ingecheckt en zeer goede service. Koffers waren stuk dus moesten nieuwe koffers regelen. Na bezorging van werden nieuwe koffers deze keurig op de kamer gezet. Ook aandacht voor ons als mensen op vakantie. Zorgzaam en goede service, aanraden waard
Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sir Stamford At Circular Quay in Sydney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sir Stamford At Circular Quay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sir Stamford At Circular Quay scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.