Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Simpsons of Potts Point bij :

1 review over Hotel Simpsons of Potts Point in het Nederlands

Geert, 20-8-2007

Helemaal vergeten een beoordeling te schrijven. Normaal vul ik die altijd in als ik ergens ben geweest. Heb in Simpsons hotel gelogeerd in februari 2006. In één wood Fantastisch!!! Ontbijt is een beetje sober maar het hotel.......mooi klassiek ingericht, geweldige kamers, geweldig personeel, gratis wijn/sherry en internet in de bibliotheek. Op loopafstand van Operahouse en een Marina waar je super kunt eten. Je loopt echt overal zo naartoe. Wel vlakbij rosse buurt maar merk je echt helemaal niets van. Aanrader!!! Kan niet anders zeggen. Gewoon boeken. Beste hotel waar ik ooit ben geweest.
Gereisd anders in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Simpsons of Potts Point in Sydney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Simpsons of Potts Point zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Simpsons of Potts Point scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.