Beoordelingen Hotel Shangri La Sydney*****

3,0
Het weer

27  °C

26 april 2014

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
5 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Shangri La Sydney*****
176 Cumberland Street, 2000, Sydney

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shangri La Sydney***** in Sydney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shangri La Sydney***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Shangri La Sydney scoort een 9,3 uit 10, op basis van 5 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shangri La Sydney***** in Sydney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shangri La Sydney*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Shangri La Sydney***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1 vakantiefoto van Hotel Shangri La Sydney***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Australië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in New South Wales. Vergelijk Hotel Shangri La Sydney***** met andere accommodaties in Sydney.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

2 beoordelingen over Shangri La Sydney*****

5 beoordelingen
9,5
8,5
10,0
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Okt. 2008
Sonja
7,0
10,0

4-11-2008 Wij verbleven 4 nachten in dit prachtige hotel, hadden de opera house view room op de 26ste verdieping, zeker een aanrader. Het ontbijt kregen wij aan halve prijs en was daardoor wel betaalbaar anders hadden wij zeker in de buurt ontbeten. De ligging was zeer goed, op wandelafstand van de meeste toeristische trekpleisters. Een minpunt is dat we nooit met onze sleutel binnen geraakten, steeds moesten we er iemand bijhalen die dan zei dat het de volgende keer wel in orde zou zijn, maar 's anderendaags weer hetzelfde probleem, erg vervelend wanneer je dan telkens ook nog eens zeker 15 min moet wachten. Toch vinden wij dit hotel een echte aanrader. Mooi zwembad met jacuzzi om te ontspannen na een dagje Sydney.

Andy Smulders
9,0

30-8-2005 Echt een super de luxe zaken hotel.
Ben daar geweest voor foto's te maken voor de Shangri La group en heb er 2 dagen geslapen. Een fantastisch uitzicht over Circular Quay.

Ik heb wat foto's staan op http://www.persfoto.com/database/thumbnails.php?album=256

Wat een uitzicht

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?