9,5

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Shangri La Sydney***** bij :

2 reviews over Hotel Shangri La Sydney in het Nederlands

Waaw!

Sonja, 4-11-2008

Wij verbleven 4 nachten in dit prachtige hotel, hadden de opera house view room op de 26ste verdieping, zeker een aanrader. Het ontbijt kregen wij aan halve prijs en was daardoor wel betaalbaar anders hadden wij zeker in de buurt ontbeten. De ligging was zeer goed, op wandelafstand van de meeste toeristische trekpleisters. Een minpunt is dat we nooit met onze sleutel binnen geraakten, steeds moesten we er iemand bijhalen die dan zei dat het de volgende keer wel in orde zou zijn, maar 's anderendaags weer hetzelfde probleem, erg vervelend wanneer je dan telkens ook nog eens zeker 15 min moet wachten. Toch vinden wij dit hotel een echte aanrader. Mooi zwembad met jacuzzi om te ontspannen na een dagje Sydney.
Gereisd met vrienden in oktober 2008

Andy Smulders, 30-8-2005

Echt een super de luxe zaken hotel.

Ben daar geweest voor foto's te maken voor de Shangri La group en heb er 2 dagen geslapen. Een fantastisch uitzicht over Circular Quay.

Ik heb wat foto's staan op http://www.persfoto.com/database/thumbnails.php?album=256

Wat een uitzicht

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shangri La Sydney in Sydney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shangri La Sydney zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Shangri La Sydney scoort een 9.5 uit 10 op basis van 5 reviews.