Hotel Park Regis City Centre ***

Park Regis City Centre
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Park Regis City Centre bij:

3 reviews over Hotel Park Regis City Centre in het Nederlands

Goede locatie, maar hotel zelf was matig

Charli en Monika, 16-5-2017

Zeer goede locatie met restaurants, bars en supermarkten net om de hoek. Ook de pitt st mall en Hyde Park liggen dichtbij.Receptie personeel was vrolijk en beleefd. De kamer was heel erg klein en er miste een douche gordijn. Ook was er veel lawaai van de weg. Het hotel viel erg tegen en is nogal prijzig, maar de locatie, het zwembad en de service is wel top!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017
fom, FOM, 19-5-2017

Beste Charli en Monika,

Bedankt voor het kiezen van Park Regis City Center en neem uw tijd om uw positieve feedback met ons te delen. Uw feedback over onze team's 'Can Do'-houding wordt zeer gewaardeerd.

We horen graag van uw aangename ervaring in het hotel. De positieve vermeldingen van onze locatie, sfeer en waarde hebben ons de motivatie gegeven om onze gasten onvergetelijk te houden.

Hou je goed,

Anthony Davis

Front office manager

Park Regis City Centre

c.j.gerritse, 12-9-2006

staat midden in het centrum kan alle kanten op om city te ontdekken.
Gereisd met vrienden in maart 2006

Erik, 8-8-2006

Hotel ligt aan de rand van Hyde Park in Sydney. Het hotel heeft net een renovatie achter de rug en de kamers zijn echt ontzettend netjes en schoon. Modern ingericht met een flatscreen televisie aan de muur, internet op de kamer een koffiezetapparaat en een koelkast (leeg, dus geen minibar). Verder een erg groot en lekker bed. Badkamer is wat aan de krappe kant. Op het dak (45ste verdieping) is een klein zwembad en een ruimte waar je kan wassen en drogen. Het uitzicht vanaf hier is geweldig!
    Gereisd anders in augustus 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Park Regis City Centre bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Regis City Centre in Sydney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Regis City Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Regis City Centre scoort een 7.45 uit 10 op basis van 5 reviews.