Hotel Lord Nelson Brewery Hotel

Lord Nelson Brewery Hotel

1 review over Hotel Lord Nelson Brewery Hotel in het Nederlands

Geweldige locatie, prachtige kamer

Ikkie, 9-4-2012

Dit is een prachtig historisch gebouw met een oorspronkelijk bierbrouwerij waar nog steeds allerlei huisbiertjes gebrouwen wordt. De kamers kun je vergelijken met een zgn. boetiekhotel. Erg leuk en comfortabel. Inchecken was even lastig vanwege de drukte maar toen we eenmaal de aandacht van de bardame kregen werden we netjes naar de kamer gewezen. Met veel bagage was het wel een behoorlijke klim naar de 3e verdieping. We hadden de duurste optie geboekt, kamer met eigen badkamer. Ontbijt was inclusief. Geen last gehad van de erg drukke bar beneden, wel een erg leuke bar overigens! We hebben er 1x gegeten en het was heerlijk. Gelukkig sloten ze om 23:00 uur, dus met lawaai viel het erg mee. De locatie is echt helemaal top! Binnen enkele minuten wandel je door een fantastisch leuk historisch gedeelte van Sydney naar alle 'highlights', zoals de Sydney Harbour Bridge en de Opera House.
Gereisd met partner in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lord Nelson Brewery Hotel in Sydney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lord Nelson Brewery Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lord Nelson Brewery Hotel scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.