Hotel Hilton Sydney ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hilton Sydney bij:

2 reviews over Hotel Hilton Sydney in het Nederlands

Location location!

T. Kleijn, 5-8-2009

Een heerlijk luxe hotel midden in het centrum, op loopafstand van winkels en restaurants. Mooie bar, goed restaurant, fijn zwembad met gym. Een absolute aanrader.
Gereisd met partner in november 2008

Bas van de Wakker, 19-2-2007

Ik reis veel voor mijn werk en kom daarom in vele hotels.

Wie zich echt eens wil later verwennen kiest dit hotel. Het is zeker niet goedkoop (ik betaalde 250 euro p/n) maar dat is ook het enige nadeel. De kamers zijn erg mooi, ruim en netjes. Goed gevulde minibar en lcd tv's. De badkamer is luxe en v.v. alle gemakken.

Het ontbijt is zeer uitgebreid met keuze in overvloed (bijna beschamend zo veel keuze) en alles vers en lekker!

Ligging aan Hyde-park ideaal om Sydney te verkennen! Een absolute aanrader.

Omdat de airco kapotging op mijn kamer kreeg ik een upgrade naar een nogmooiere kamer, vandaar de service een 10.

Gereisd anders in februari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Sydney in Sydney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Sydney zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Sydney scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.