Vraag & Antwoord Sydney

112 beoordelingen
Vraag & Antwoord Sydney
Even geduld a.u.b.

Lettergrootte: A A A

Goede toeristeninformatie voer Sydney! (1 reacties)
Jan
15-10-2009
Ik ben binnenkort van plan om op vakantie te gaan naar sydney en ik was dus al een grove planning aan het maken hoe ik mijn 4 weken zou gaan besteden in Sydney. Gelukkig biedt Google tegenwoordig uitkomst en via deze weg kwam ik uit op <a href="http://www.sydney.nl">sydney.nl</a> (Duh?!). Volgens mij is het nog een best nieuwe site, maar er staat echt superveel goede informatie op. Ik dacht dat zet ik even hier neer want daar hebben meer mensen wat aan natuurlijk... Mochten er ook nog vaste Sydneygangers zijn met goede tips voor mijn eerste keer Sydney dan hoor ik het graag!

hennie
1-3-2012
hallo ik zit hier nu twee maanden in sydney het is een drukke en groote stad veel te bezichtigen opera house natuurlijk .je kan met ferrie.s naar ander stadje zeker de moeite waard en ook leuk trein kom je ook ver mee de blue mauntail.s is met de trein te doen is een heel mooi natuur gebied. de eters komen zeker aan hun trekkken alles kan je hier eten alleen een ding het is hier erg duur en rook maar niet want gemiddeld kost een pakje sigaretten hier 15 aus .dollar maar goed het is een wereld stad en het land ook maar je moet het zelf beleven wij zitten hier nog vier weken en daar genieten we ook nog van groetjes

Werk (1 reacties)
Jan
24-12-2008
Tijdens mijn rondtocht door Australië wil ik graag af en toe werken, hoe pak ik dit aan?

Elly
6-9-2012
Ik heb hier geen ervaring mee,maar denk dat je dit gemakkelijk kunt googelen. Kijk eens naar de sites voor reisverhalen,weblog over Australie en waar ben jij nu enz,ik denk dat je dan gemakkelijk in contact komt met veel backpakkers. Veel succes toegewenst Groetjes Elly

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?