Beoordelingen Hotel Cremorne Point Manor*****

Cremorne Point Manor*****
2 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Cremorne Point Manor*****
Cremorne Road , NSW 2090, Sydney

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cremorne Point Manor***** in Sydney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cremorne Point Manor***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Cremorne Point Manor scoort een 9,5 uit 10, op basis van 2 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cremorne Point Manor***** in Sydney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cremorne Point Manor*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Cremorne Point Manor***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 12 vakantiefoto's van Hotel Cremorne Point Manor***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Australië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in New South Wales. Vergelijk Hotel Cremorne Point Manor***** met andere accommodaties in Sydney.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

2 beoordelingen over Cremorne Point Manor*****

2 beoordelingen
8,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Zakelijk, Aug. 2009
"Geweldig hotel op 1 van de mooiste locaties"vertalen
richard Stoltz
9,0

08-09-2009 Aangezien ik erg veel reis voor mijn werk en dit keer wat rust wilden hebben en toch in de buurt van Sydney wilde blijven, kreeg ik op aanraden van een aantal mensen hotel"Cremorne"als de aangewezen plek. Ik moet zeggen ik ben er tot rust gekomen, de mensen zijn super vriendelijk en behulpzaam het ontbijt zit er standaard bij en wat voor mij belangrijk is, is dat de kamers schoon zijn en dat zijn ze zeker.
Vanuit het hotel is het nog geen vijf minuten lopen naar de ferry die ieder half uur direct naar Sydney Harbour vaart voor nog geen 2 euro (retour) de route naar de ferry is geweldig mooi en de vaart van cremorne naar de stad is een must op zich, je ziet Opera house, Harbour Bridge, de stad allemaal vanaf het water. Wanneer je een auto zou hebben gehuurd, rijd je in nog geen 15 minuten naar de stad en parkeren bij Cremorne is geheel gratis, wat bij de meeste hotels gemiddeld 20 dollar per dag kost. Al met al een aanrader en ik ga hier absoluut weer naartoe op mijn volgende trip naar

Met oudere kinderen, Aug. 2009
"Rustig gelegen"vertalen
Elly
7,0
8,0

02-09-2009 Zeer aan te bevelen rustig gelegen hotel vlakbij het centrum van Sydney.
Centrum te bereiken met regelmatig varende ferry op circa 100 meter van het hotel,waardoor uniek uitzicht op de stad,operahouse,en Harbour Bridge. ( neem 10 strippenkaart of een dagkaart voor alle openbaar vervoer)
Sfeervol hotel, prima ontbijt, kamers niet groot,maar wel netjes.

Wandel aan overkant vh hotel met trappetje tussen de huizen door via de waterkant naar de Ferry. (mooie Victoriaanse huizen )

Neem eens de trein + bus,en wandel door wijk Paddington.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?