9,5

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Cremorne Point Manor***** bij :

2 reviews over Hotel Cremorne Point Manor in het Nederlands

Geweldig hotel op 1 van de mooiste locaties

richard Stoltz, 8-9-2009

Aangezien ik erg veel reis voor mijn werk en dit keer wat rust wilden hebben en toch in de buurt van Sydney wilde blijven, kreeg ik op aanraden van een aantal mensen hotel"Cremorne"als de aangewezen plek. Ik moet zeggen ik ben er tot rust gekomen, de mensen zijn super vriendelijk en behulpzaam het ontbijt zit er standaard bij en wat voor mij belangrijk is, is dat de kamers schoon zijn en dat zijn ze zeker.

Vanuit het hotel is het nog geen vijf minuten lopen naar de ferry die ieder half uur direct naar Sydney Harbour vaart voor nog geen 2 euro (retour) de route naar de ferry is geweldig mooi en de vaart van cremorne naar de stad is een must op zich, je ziet Opera house, Harbour Bridge, de stad allemaal vanaf het water. Wanneer je een auto zou hebben gehuurd, rijd je in nog geen 15 minuten naar de stad en parkeren bij Cremorne is geheel gratis, wat bij de meeste hotels gemiddeld 20 dollar per dag kost. Al met al een aanrader en ik ga hier absoluut weer naartoe op mijn volgende trip naar

Gereisd zakelijk in augustus 2009

Rustig gelegen

Elly , 2-9-2009

Zeer aan te bevelen rustig gelegen hotel vlakbij het centrum van Sydney.

Centrum te bereiken met regelmatig varende ferry op circa 100 meter van het hotel,waardoor uniek uitzicht op de stad,operahouse,en Harbour Bridge. ( neem 10 strippenkaart of een dagkaart voor alle openbaar vervoer)

Sfeervol hotel, prima ontbijt, kamers niet groot,maar wel netjes.

Wandel aan overkant vh hotel met trappetje tussen de huizen door via de waterkant naar de Ferry. (mooie Victoriaanse huizen )

Neem eens de trein + bus,en wandel door wijk Paddington.

Gereisd familie in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cremorne Point Manor in Sydney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cremorne Point Manor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cremorne Point Manor scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.