Hostel Chili Blue Backpackers ***

Onvoldoende

1 review over Hostel Chili Blue Backpackers in het Nederlands

Nooit meer.

Stephanie, 17-8-2012

Chili Blue is zeer duur in verhouding tot wat ze aanbieden. We werden voor een week gedumpt in een kamer die heel erg vochtig was, koud en had dunne matrassen. Verder was het hostel erg gehorig. We hadden redelijk goede reviews gelezen, maar dat kwam waarschijnlijk omdat we achteraf een mail kregen met de vraag of we ASJEBLIEFT een 7 of hoger wilde geven, omdat je dan korting kreeg een volgende keer etc. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam wat betreft tours. Echter na 2 keer vragen om een extra deken omdat het zo super koud was en die nog niet krijgen, keken we ook daar anders tegenaan. De prijs is veels te duur tegenover wat je krijgt (300 euro voor 2 personen voor een eigen kamer voor een week). Het ontbijt wat erbij zat hebben we nooit gevonden. De staat van de kamers is vreselijk, geen één keer schoongemaakt in een week. Het is niet kindvriendelijk: kots, drank en condooms. Enige voordeel is de perfecte ligging, echter wel in een het red light district Kings Cross.
Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Chili Blue Backpackers in Sydney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Chili Blue Backpackers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Chili Blue Backpackers scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.