Onvoldoende

1 review over Camping Big 4 Valley Vineyard Tourist Park in het Nederlands

Prima plek.

Rob & Cindy Post, 13-1-2013

Wij hebben 1 nacht op deze camping gestaan met onze campervan vanwege een geplande ballonvlucht in deze regio. Geboekt per telefoon op de dag zelf na ons vertek vanuit andere camping. Op de camping is een prima Thais restaurantje waar je heerlijk kunt eten of af kunt halen. Er is een klein zwembad aanwezig wat er prima uitziet, ook de camping keuken ziet er goed en is voorzien van grote picknick tafels. De afscheiding tussen de diverse velden is gemaakt van wijnstokken wat er apart uitziet.
Gereisd met partner in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Big 4 Valley Vineyard Tourist Park in Cessnock, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Big 4 Valley Vineyard Tourist Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Big 4 Valley Vineyard Tourist Park scoort een 4 uit 10 op basis van 2 reviews.