Appartement Byron Central

Byron Central

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Byron Central bij:

1 review over Appartement Byron Central in het Nederlands

Martien, 2-6-2007

Wij (moeder/40 en dochter/12) hebben zo'n 5 dagen in een appartement in dit complex gezeten. Helaas was het toen winter (zomer 2005), waardoor we het zwembad te koud vonden. Maar... de locatie is prima, en de prijs/kwaliteit is echt heel goed. Wij hadden overal rondgevraagd, maar nergens vonden we een kamer met zoveel faciliteiten, en... het is er ook nog lekker rustig! Bedden zijn prma, keuken goed geoutilleerd en alle winkels die je nodig hebt, zijn op loopafstand.

Ik meen me te herinneren dat we ook nog korting kregen als we iets boekten bij een bepaalde duikschool. We konder daar toen zelfs nog wat extra's vanaf krijgen, waardoor we een leuke excursie hadden + pakken + snorkelspullen!

Byron Bay is zo'n typisch surfstadje. Overal surfjongeren, maar niet hinderlijk. Overal heerlijke "alternatieve", biologische hapjes en de meest lekkere/gigantische muffins, "smoothies" (vruchtensappen) e.d.. Ik vond het erg leuk om er eens te zijn!

Gereisd familie in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Byron Central in Byron Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Byron Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Byron Central scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.