(Cruise)schip Atalanta

3 reviews over (Cruise)schip Atalanta in het Nederlands

Mooie dag!

petrajannink, 18-10-2016
  • Entertainment10

De schippers betrokken de gasten er echt bij. Bleven ze zitten, dan probeerden ze de gasten alsnog te motiveren om te helpen. Super! Vriendelijk en attent!
Gereisd zakelijk in oktober 2016

Aanrader.

Hilbersi, 3-8-2016

Bemanning buitengewoon prettig.

Hutten aan de krappe kant. Wel erg weing opbergruimte.

Er zou van te voren beter kunnen worden aangegeven wat er precies aan boord aanwezig is,,bijv welk type koffiezetapparaat, welk keukenmateriaal, suiker, peper, zout.

Alles bijelkaar een 8 van de juf.

Gereisd met vrienden in juli 2016

mooi schip, leuke vakantie op gehad, aanrader

klaasjevandenberg, 7-8-2013
    • Entertainment9

Wij hebben hier met een groep van 16 volwassen en 2 kinderen onze vakantie op gevierd! Het schip ziet er mooi uit, veel ruimte en een mooie bar achterin! Bedden waren prima, en ook de douches en wc's waren goed! De keuken was goed om voor een grote groep in te koken, en ook in de grote oven kon je lekkere broodjes of een taart bakken:):) Wij hadden erg warm weer, en je had genoeg ruimte om met een groep buiten te zitten! De mensen waren erg vriendelijk (Dennis, Harry, Fleur en ook Jenna:) Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, en het is absoluut voor herhaling vatbaar! Aanrader dus!!!
    Gereisd met vrienden in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor (Cruise)schip Atalanta bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in (Cruise)schip Atalanta in Lelystad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over (Cruise)schip Atalanta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

(Cruise)schip Atalanta scoort een 8.05 uit 10 op basis van 13 reviews.