Appartement Villa Sunflower

Appartement Villa Sunflower
Villa Sunflower
6,8

6 reviews over Appartement Villa Sunflower in het Nederlands

Fijn hotel, Goede service, beleefd personeel

Gerard Theunissen, 17-8-2016

Villa sunflower is een leuk en gezellig hotel met 2 hotel flats aan 2 zijden van een weg, verbonden door een tunnel.

Goede service en hygiëne.

Het buffet eten zou wat warmer mogen.

De shuttle service naar het strand is beperkt.

Smorgens 2x heen en smiddags 1x terug. Jammer dat het iets te ver van het strand ligt

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

heerlijk

HK, 14-7-2016

Vriendelijke eigenaresse. Je hoeft maar te vragen en ze doet het voor je.

Heeft veel tips. Appartement was groot genoeg voor 4 personen en wij waren met zijn 3en. Zag er netjes uit, eenvoudig maar alles wat je nodig hebt. Leven doe je over het algemeen buiten. We mochten snorkelspullen mee nemen. Koken en eten in een buiten keuken. En koffie drinken zoveel we wilde. Het appartement ligt dicht bij het strand. Heeft een zwembad en een schitterende tuin.

Wij hebben het geweldig naar onze zin gehad en vinden het zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Nooit meer!! Vies

Nanda, 12-11-2012

Zeer slecht, alles vies in de studio en rondom de studio. Kakkerlakkennest in de kamer, beesten kwamen uit een gat in het plafond. Toilet vies, keuken ranzig. Overal uitwerpselen van de kakkerlakken. Vies en muf bed. Nooit en nooit meer!! En huur zeker geen auto bij sunflower, zijn ook klaar voor de sloop en wederom te ranzig om in te rijden. We hebben ons geld teruggevraagd en zijn naar een hotel gegaan. Zeker geen aanrader!!

Eigenaresse liegt ook!

Gereisd met partner in november 2012

Goede ligging

maia, 4-8-2011

Makkelijk te bereiken appartement in de Villa. Kleinschalig, vriendelijke eigenaresse. Fijn als je rust zoekt en niet al te duur.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Een plek om terug te komen

Fam. Dictus, 15-7-2010

Villa Sunflower is een knus, gezellig en een kleinschalig complex. Onze studio was gezellig en doelmatig ingericht en buiten was er een porch waar het goed zitten was, lekker in de schaduw. Er was een vrij groot zwembad die mooi gelegen was in de tuin. De gastvrouw, Rienke, deed er alles aan om de gasten naar hun zin te maken. Een aanrader voor iedereen. De bushalte ligt op ongeveer op 300 meter en de Arubus komt om de 20 minuten voorbij en een kwartiertje later ben je in Oranjestad. Het strand met de hotels liggen 50 meter verder, je kunt langs het strand wandelebn naar Paseo Herencia.
Gereisd met partner in juli 2010

Een plek om terug te komen

Wim, 25-6-2010

Villa SunFlower is een knus, gezellig en een kleinschalig complex. Onze studio was gezellig en doelmatig ingericht en buiten was er een porch waar het goed zitten was, lekker in de schaduw. Er was een vrij groot zwembad die mooi gelegen was in de tuin. De gastvrouw, Rienke, deed er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Een aanrader voor iedereen.

De bushalte ligt op ongevver 300 meter en de Arubus komt om de 20 minuten voorbij en een kwartierje later ben je in Oranjestad. Het strand met de hotels liggen 50 meter verder, je kunt langs het strand wandelen naar Paseo Herencia.

Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Sunflower in Palm Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Sunflower zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Sunflower scoort een 6.75 uit 10 op basis van 7 reviews.