Aparthotel The Mill Resort & Suites Aruba ***

Aparthotel The Mill Resort & Suites Aruba
The Mill Resort & Suites Aruba
7,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Mill Resort & Suites Aruba bij:

159 reviews over Aparthotel The Mill Resort & Suites Aruba in het Nederlands

Als ik aan de rustige kant zou zitten misschien

Gerrit, 11-10-2017

De ligging is perfect. Ontbijt fantastisch met leuk personeel zeer behulpzaam. Echter kan er iets meer aandacht besteed worden over de uitleg van de kamer aan de balie. Kamer gedateerd. Veel overlast van geluid van de nachtclub ernaast. De bar schreeuwend duur.
Gereisd met vrienden in oktober 2017
sales management, European Representative, 18-10-2017
Hartelijk dank voor deze review. Jammer dat u overlast heeft gehad van de nachtclub naast het hotel. We zijn hierover in gesprek met de eigenaar. De kamers worden nu gerenoveerd om rond half volgend jaar als allereerste Courtyard by Marriott Resort te gaan opereren. Hier komt dus duidelijk een aanmerkelijke verbetering in.

voorlopig zeker niet boeken tot na renovatie !!

Arie, 23-9-2017

Nu net twee dagen terug uit de Mill op Aruba. Ons was vooraf verteld dat één zwembad gerenoveerd werd, echter bleek het halve hotel een grote bouwput. Schandalig dat het hotel in deze bouwfase toch nog deels was verhuurd. Velen waren ook niet geïnformeerd over deze bouwwerkzaamheden.

Wij hadden bij boeking een standaard kamer gereserveerd, echter bij aankomst was deze ronduit smerig, vervallen en was vooral de badkamer onveilig (gebroken tegels en losgescheurd emaille. Mijns inziens behoort ook een ongerenoveerde kamer gewoon veilig en schoon te zijn. Manager erbij gehaald waarna we een iets minder smerige kamer kregen, echter nog steeds onveilig. Uiteraard ook deze geweigerd waarna we een dag later pas op onze derde kamer terecht konden. Deze voldeed enigszins redelijk. De dagelijkse schoonmaak bestond enkel uit het opmaken van het bed, een beetje vegen met de franse slag en een nieuwe (nog niet eens schone) handdoek in de badkamer.

Eten en drinken in dit hotel is goed, maar boven de prijzen bij overige horeca in de regio.

Volgens personeel is het hotel verkocht aan Marriot. Voor een boeking zou ik dan ook zeker wachten tot het Marriot is.

Gereisd met partner in september 2017
Sales management, European Representative, 18-10-2017
Jammer dat u enigszins teleurgesteld bent in ons hotel. Het hotel ondergaat nu allerlei verbeteringen om volgend jaar een Marriott Courtyard Resort te worden. Dit zal eerste Courtyard Resort worden in het Caribisch gebied. We hopen u dan toch nog een keer te mogen terugontvangen om alle positieve veranderingen zelf te mogen ervaren

Net niet....

Leontine, 25-8-2017

Helemaal aan het eind gelegen van Palm Beach

Oogt oud en vervallen

Hygiene is niet oké, kamers worden gerenoveerd maar wij hadden helaas een oude kamer met lekkages en loshangende plafondplaten

Zwembad wordt momenteel gerestaureerd , 1 klein bad open. Daaromheen worden graafwerkzaamheden uitgevoerd dus je ligt tussen de hopen zand

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een rustig mooi hotelletjes

Deniise, 4-8-2017

+ Nette kamers

+ Goede hygiëne

+ Rustige locatie

- Je moet voor een boulevard een stuk lopen

+ zwembad met omgeving

- Kamers zitten tegen elkaar dus kinderen huilen hoor je

- Ontbeten & dinner stellen niks voor, en is overprijsd. Je moet ook service kosten betalen!!

+ Liever naar de jumbo om boodschappen te halen, is goedkoper

- Alles ligt te ver weg, dus een auto is wel een pre

+ Goede busservice tussen de lighthouse calafornie en baby beach

Gereisd met partner in januari 2017

Top locatie met gunstig prijs / kwaliteit.

Chris & Hannie, 23-4-2017

Tussen de grote hotels in op Palmbeach, is de ligging met zijn prijs / kwaliteit "Perfect". Zeer geschikte uitval vwb centrum, stranden, boulevard met de winkels en vele restaurantjes. Lokaal busvervoer werkt zeer goed, uiteten prima, duiken bij Palm Beach Divers Aruba is een feestje en de standen (Palm en Malmok) zijn een absolute aanrader. Zeer ontspannen verblijf. Top
Gereisd met partner in april 2017

nooit meer

Amira, 13-2-2017

The Mill resort&suite is geen resort te noemen, het is een simpele hotel met zwembad. Kamers (zicht op zwembad) zijn gedateerd en veel herrie van dichtslaande deuren en praten van personeel.Voor de prijzen die ze vragen... kunnen ze best wel na al die jaren de boel renoveren.

Kamers worden niet echt schoon gemaakt, bed opgemaakt, schone handdoeken op gehangen that's It.

Ontbijt hebben wij geen gebruik van gemaakt, een kijkje naar het buffet zei al genoeg voor mij.

Buurt onaantrekkelijk, vervallen windmolen.

Personeel niet erg behulpzaam, alles was te veel gevraagd en ging moeizaam.

Sorry, maar ik kan er niet veel van maken.

Gereisd met partner in februari 2017

Simpel maar prima!

drijver, 28-11-2016

Wij hebben The Mill ervaren als een prima hotel met vriendelijk personeel. Alles was gemiddeld goed, geen bijzonderheden. Verwacht er niet teveel van! Er was in november geen Kidsclub of animatie. Wel prima Wi-Fi

De prijzen in de omgeving zijn behoorlijk hoog, een 22CL biertje kost gauw $4,- en aan de hotelbar zelfs $5,50. Onbijten $17,- p.p.p.d.

Vooral in het weekend hebben wij last gehad van geluidsoverlast van de 'Nightclub Olde Molen' dat letterlijk aan het complex vastzit.

Tip: huur een auto en trek er op uit, eet bij de lokale snacks of drink wat op de kleinere strandjes! Stop ook even bij surinaams restaurant Yanti als je wat anders wilt dan pizza, frites met burgers of spareribs.

Gereisd anders in november 2016

Uitstekend!

Melroy, 30-6-2016

Uitstekend, gemoedelijk complex met vriendelijk personeel. Je komt hier tot rust. Goed zwembad met ligbedden, prima appartementen/kamers. Echter wanneer je een balkon/terras wilt hebben moet je de Juniorsuite boeken. Wij hadden een deluxe 1 kamerappartement geboekt, en hadden geen balkon/terrras. Dat was een gemis. Desalniettemin een vakantie om nooit te vergeten. Wanneer je naar het strand wil (de mill heeft een stuk prive-strand) vraag je bij de receptie of ze je naar het strand kunnen brengen met een soort golf-karretje, en je wordt ook weer teruggebracht wanneer je wil. (lopen is goed te doen, 5/10 min.) Huurauto is geen noodzakelijk kwaad, wel handig. Superfoods (JUMBO) op 5 min rijden van complex. Palm Beach Strip op 10 min lopen, leuke uitgaansmogelijkheden, restaurants.

Enige (klein) minpuntje is dat de vriendelijke schoonmaaksters 's morgens (9.00 uur!) op de deur kloppen voor "service", en blijven kloppen tot je reageert! Dat is minder als je de avond ervoor laat er weer bent van uitgaan, maar dat is dan ook het enige minpuntje. Dit is echter een complex waar ik zeker zal terugkeren als ik weer eens naar Aruba ga!

Gereisd met partner in juni 2016

Mooi en rustig gelegen hotel, tegenover Palm Beach

Nolda, 25-6-2016

Wat ik goed vond is de relaxte sfeer in dit (laagbouw) hotel dat gesitueerd is rond een mooi zwembad. Ik had een deluxe studio en die was prachtig ingericht; goed bed, 3 zitsbank, eettafel voor 4 personen, groot keukenblok met voldoende keukenapparatuur. Douche en toilet modern en schoon, dus prima in orde, maar wel wat krap. Het hotel is op loopafstand van de strip met veel uitgaansgelegenheden. Er is een goede busverbinding vanaf het hotel naar diverse plaatsen op het eiland ; Oranjestad, San Nicolas, baby Beach, etc. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het strand is aan de overkant van de weg waaraan het hotel ligt; dus even oversteken en in 5 minuten lig je op het strand. Er zijn schaduwbomen op dit gedeelte van het strand. Het strand loopt langzaam af in de zee en is schoon. Het zeewater is heerlijk. Het hotel voorziet in gratis strandstoelen en strandbaddoeken en dat is erg prettig.

Wat ik niet prettig vond is de gehorigheid in het hotel. Ik kon de hotelgasten in aangrenzende studio's horen als ze luid spraken.

Gereisd alleenreizend in mei 2016

Prima hotel mooie ligging geweldig strand

Bob en Karin, 19-1-2016

Prima ontbijt, geweldige ligging op loop afstand van een prachtig strand.

Mooie gedateerde grote kamer met bubbelbad, erg schoon.

Op loop afstand van de strip en palmbeach strand.

Gereisd met partner in januari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel The Mill Resort & Suites Aruba in Palm Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel The Mill Resort & Suites Aruba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel The Mill Resort & Suites Aruba scoort een 7.13 uit 10 op basis van 159 reviews.