Beoordelingen Hotel Occidental Grand Aruba****

Occidental Grand Aruba****
140 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Occidental Grand Aruba****
J.E. Irausquin Boulevard 83, 33496, Palm Beach

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Occidental Grand Aruba**** in Palm Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Occidental Grand Aruba**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Occidental Grand Aruba scoort een 8,2 uit 10, op basis van 140 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Occidental Grand Aruba**** in Palm Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Occidental Grand Aruba****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Occidental Grand Aruba**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 138 vakantiefoto's van Hotel Occidental Grand Aruba**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Occidental Grand Aruba**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Aruba. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Aruba. Vergelijk Hotel Occidental Grand Aruba**** met andere accommodaties in Palm Beach.
Even geduld a.u.b.

8,9
8,3
8,1
9,0
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Sept. 2013
"Fantastisch hotel!"vertalen
Cynthia
5,0

13-09-2013 Wij zijn net terug van 9 dagen Aruba.
Occidental Grand Aruba is een super luxe hotel op een waanzinnige locatie!
Aan de overkant een boulevard met allerlei winkeltjes, kraampjes, cafe's, bars, restaurants met elk zijn eigen muziek (live band)
Super mooi strand met vele watersportactiviteiten.
Wij raden Roberto's aan, 10 min over het strand lopen richting malmok beach. Leuke activiteiten voor een leuke prijs!

Hotel is prefect, luxe ruime kamers met minibar (wordt om de 2 dagen aangevuld) personeel uitermate vriendelijk en gastvrij, in het bijzonder Nando!
Super mooi zwembad met heel de dag door entertainment, zoals muziek, bingo, crazy games en nog veeeel meer...

Diner on the beach voor 250 usd vond ik wel een tegenvaller, vooral als je honeymoon hebt geboekt en dan geen korting krijgen.
Verder 5 a la carte restaurants en uitstekende buffets in the palm en beach club.

Wij komen zeker terug naar dit One Happy Island!!

Alleenreizend, Aug. 2013
"Erg druk"vertalen
Mildred
6,0

13-09-2013 Ben het niet helemaal met onderstaande beoordeling eens. Ben ook net terug, maar vond het hotel erg druk. Het was goed, maar niet luxe. De kamers zijn groot en schoon, maar wel gehorig. Omdat je daar toch niet veel bent, vond ik dat geen probleem. Wat ik vervelender vond is dat het leek of het te druk was in het hotel. Ik moest regelmatig bij het buffetrestaurant in de rij aansluiten om te wachten op een tafeltje. Het eten was okay, maar was vaak hetzelfde. Daarnaast waren alle strandbedjes onder de parasols gereserveerd, hingen zelfs naamkaartjes bij. Om 05.30 uur was het grootste gedeelte van alle bedjes al behangen met handdoeken. Ik moest iedere dag zoeken naar een beschikbaar bedje. Ook bij het zwembad was het dringen geblazen. Het personeel was daarentegen erg vriendelijk, vooral als je Nederlands sprak. Mankementen op mijn kamer werden razendsnel opgelost. Daarnaast was er, ook voor de reiziger alleen, voldoende te doen. Iedere avond een programma en volop winkels in de buurt.

Met een groep, Juni 2013
"Geweldige vakantie gehad!"vertalen
Daisy
9,0

26-05-2014 Prachtig hotel! Voordeelkamers geboekt, hadden 3 kamers op de begaande grond, 2 aan de kant van het parkeerterrein, waar je geen last van had want was een prachtige tuin aangelegd en met hekken afgeschermd. En een kamer met tuintje aan het zwembad, TOP! Zwembad was mooi, zwembadbar nog beter, heerlijke cocktails! Buffet was prima, 's ochtends beter dan 's avonds. Het Italiaans restaurant is echt een aanrader, heerlijk gegeten. De Mexicaan was dan een stuk minder. Heerlijk aan het strand, iedere dag schone handdoeken en een gevulde minibar. Van het complex af en je stap zo het nachtleven in. Schone en hele nette kamers. Al met al, echt een aanrader!

Met partner, Apr. 2013
"Een fantastiche plek voor vacantie"vertalen
kitty van swaal
10,0

30-04-2013 wij zijn naar Aruba gegaan om te trouwen ,en hadden in occidental geboekt ,het was in 1woord goed alles was goed geregeld ,het eten was prima de vriendelijkheid van het personeel en mensen was uitmuntend .zeker voor herhaling vatbaar

Met oudere kinderen, Feb. 2013
"Prachtige lokatie"vertalen
nicoaukes
8,0

15-02-2013 Mooie lokatie direct aan zee vriendelijk personeel bij het inchecken werden we niet naar de gereserveerde kamer gestuurd maar naar een kamer met uitzicht op een parkeerplaats. Na een klacht te hebben ingrediënt hebben we een top kamer gekregen met uitzicht op zwembad en zee .het reserveren van de parasols en bedjes op het strand even brutaler zijn dan de Amerikanen en de Nederland sprekende standwacht omgekocht met een drankje en 5 dollar. Als je Nederlands praat heb je snel contact met het personeel en zijn ze heel behulpzaam, we konden zelfs met Theo mee rijden naar het carnaval. Een dag een jeep gehuurd en het eiland bekeken waarbij we mooie plekjes hebben bezocht. Er zij bij het hotel 2 zeilboten beschikbaar waarmee je een uur kan zeilen met begeleiding die je info geeft over de kust en we zagen een aantal zeeschilpadden. Kortom mooie hotel en niet te veel op de Janks letten, je kunt er ook wel om lachen hoe gek ze soms doen.

Met partner, Jan. 2013
"Goed Hotel Vriendelijk personeel Prachtig strand"vertalen
matstev
8,0

30-01-2013 Wij hadden een goed verblijf in dit Hotel. Wij zaten in de tower 2 met uitzicht op parkeerplaats en zee. Kamer was prima. Echter hadden wij s'nachts erg veel herrie van het Hard Rock Cafe aan de overkant en van de hoteldisco.
Zonder oordoppen kun je geen oog dicht doen vóór 3 uur. En natuurlijk erg veel vervelende Americanen in het hotel. De gasten zijn voornamelijk 55+.

Met jonge kinderen, Dec. 2012
"Goed hotel, prachtig strand!"vertalen
Siereveld
8,0

23-01-2013 Wij hadden een delfde oceanfrontkamer, erg mooie kamer, kingsize bed en kingsize jacuzzi. Mooie locatie. Enig nadeel er heerst op het strand een handdoekenspel. Om 6 uur in de ochtend liggen de ligbedden al gereserveerd. Wordt voor Amerikanen gedaan door personeel. Dat kost 7 USD per persoon, personeel ontkent dit, maar we zijn er zelf getuige van geweest! Verder super hotel, goede a la carte restaurants en ook buffet is voldoende gevarieerd! Zotina is super aardig personeelslid uit het buffet restaurant, had voor onze jarige zoon een taart en een cadeau gegeven! Super lief mens! Alles bij elkaar voor herhaling vatbaar!

Met partner, Sept. 2012
"Erg goed hotel, zeker een aanrader"vertalen
Marloes

25-11-2012 Ligging: ideaal, voor het hotel is de boulevard met kleine kraampjes
met de taxi ben je binnen 10 minuten in oranje stad
Service: bij binnenkomst was onze kamer nog niet klaar, we hebben de dag erna dus moeten verhuizen, voor het ongemak kregen we een massage aangeboden, geen klagen over gehad !!
Prijs/kwaliteit: de excursies zijn behoorlijk prijzig maar zeker de moeite waard. Eten: genoeg keus, voor ieder wat wils, elke dag bij de lunch werden verse pasta's bereid, avond eten was ook prima. De restaurantjes bevielen ook erg goed. Zijn 2x naar de italiaan geweest, dat zegt genoeg!
Kamers: groot genoeg, klein frans balkon maar hier zit je toch niet, veelste warm! airco werkt SUPER. In het gehele hotel is het erg aangenaam.
Kindvriendelijk: er wordt vanalles georganiseerd voor de kinderen, helaas zijn er veel ''zatte'' amerikanen die dan mee gaan doen aan de spelletjes, die dus bedoeld zijn voor de kinderen...Verder een prima vakantie gehad.Vriendelijk personeel, in voor een grapje.

Met vrienden, Sept. 2012
"Top hotel"vertalen
elise
10,0

07-10-2012 Ik ben samen met een vriendin afgelopen september voor de 2de keer naar Occidental geweest het beviel ons super!! aan het strand en in de direkte omgeving winkels resterantjes en uitgaans gelegenheden en veder 2 shopping centras op loopafstand het personeel is vriendelijk en behulpzaam kamers netjes en ruim en is een minibar op de kamer die elke 2dagen word gevuld ( all incl) er zijn diverse restarants waar je a la carta kunt eten. in een verblijf van 17 dagen mag je 8 keer in een restarant eten.het eengste nadeel is dat de kamers nogal geluid rustig zijn. veder is er elke avond een show dat kan bvb een dans show zijn. er is een bushalte voor het hotel de bus rijd om het kwartier naar oranjestad. korto een aanrader

Met partner, Sept. 2012
"Perfect hotel met goede all-inclusive formule"vertalen
evertjan74
8,0

20-09-2012 Hadden voordeelkamer met uitzicht op zwembad. Zeer vriendelijk personeel. Zeer uitgebreide goede buffetten, elke dag een ander thema. Strandlakens dagelijks verkrijgbaar bij Hotel. Koffie op de kamer. Wifi is beschikbaar voor $79 per week per apparaat. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?