Hotel Occidental Grand Aruba ****

Hotel Occidental Grand Aruba
Occidental Grand Aruba
9,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Occidental Grand Aruba bij:

146 reviews over Hotel Occidental Grand Aruba in het Nederlands

Top

Dnlg, 6-1-2016

Wij komen net terug van dit heerlijke gezellige knusse hotel! Wat een super ligging en vriendelijk personeel en lekker eten!!! Animatie is top en volgens mij wordt dit hotel dit jaar nog beter omdat het wordt overgenomen door een super keten!! Heerlijke buffets en restaurants waar je kunt reserveren en cocktails bij de zwembadbar! Echt een aanrader dit hotel wij ook zeker voor grote en kleine kinderen ze denken overal aan! Wij gaan zeker terug naar dit gezellige hotel!!!
Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Prachtige stranden

k.de laat, 14-9-2015

We hebben hier onze honneymoon gevierd.

Heerlijk gegeten en niet te druk altijd bedje en overal plaats in de vele restaurants ligt mss aan de tijd waneer je gaat

Op het strand altijd bedjes genoeg en lekker gaan varen met het gratis bootje.

We hadden echter zeezicht geboekt maar deze zaten vol voor de americanen, Zoals ik hier al eerder las nooit genoegen mee moeten nemen , want de americanen staan met een grote mond aan de balie en krijgen hem wel...jammer..

Een minpuntje was het was overal wel heel erg geaircoid soms te koud met overgang binnen buiten, en op de gangen en op de kamer rook het muf

Verder oke hotel maar geen riu

Gereisd met partner in september 2015

Nederlandse oase

Chrisyer van Dalen, 9-3-2015

Heel mood resort waar alle talen gebroken worden. Personeel was super vriendelijk. Uittekent eten; mooie standen. Onze kamer had een zich van de ocean en was echt mooi
Gereisd met partner in februari 2015

Uittekent hotel

Gerda van Hoorn, 7-3-2015

Top kwaliteit echt niet wat we hadden verwacht. Super schoon, goeie service. Je kan het echt zien dat management het goed in elkaar hebben.
Gereisd zakelijk in februari 2015

Uitstekend!

Xavier Loofstop, 19-2-2015

Ik vondt de occidental een heel goeie keuze. We zijn niet eens uit de hotel gegaan, echt gaaf

Vakantie met m'n vrouw

Robert van Lonen , 7-2-2015

net een fantastische vakantie met mijn vrouw in Aruba gehad. De kamer was mooi, het eten was geweldig, het enige wat ik er dit jaar niet leuk vond was dat ik geen parasol op het strand kon vinden.

Fantastiche vakantie

Amke van Lonen , 7-2-2015

Net terug van een geweldige vakantie in het Occidental Grand Aruba. Het hotel was mooi, het personeel en de faciliteiten waren geweldig. Het is wat je van een all inlcusive zou verwachten

Geweldige vakantie gehad

James van Hoorn , 5-2-2015

Echt top hotel wou langer blijven. Iedereen altijd zo blij, goeie restaurants leuk shows
Gereisd met partner in januari 2015

Verzorgd hotel, met wat minpunten..

Noël, 2-1-2015

Bed, badkamer, ruimte, kasten, allemaal dik in orde! Zelfs Rituals zeep om je te douchen. Ruikt wel constant muf (vochtig?) De eerste ochtend liepen wij vrij vroeg richting strand en tot onze verbazing waren echt alle bedjes al gereserveerd. Er heerst in dit hotel een echte handdoeken oorlog. Ondanks dat het hotel regels hiervoor heeft opgesteld en met grote borden weergeeft, wordt hier niet naar gehandeld. Op een gegeven moment moesten we de wekker voor 6 uur laten afgaan wanneer we een stoel of een bedje wilden bemachtigen, jammer! De a la carte restaurants, zijn prima! Het buffet restaurant was wisselend, maar zeker niet onaardig! Levendige omgeving! Voor wifi moet je betalen. Belachelijk hoge kosten, 10 dollar per uur!. Niet meer van deze tijd!. Loop een klein stukje richting Hyatt hotel en je hebt gratis wifi (Hyatt Guest). Kortom, we bleven maar 6 dagen en dat was dan ook meteen lang genoeg, anders kom je ook nog slaaptekort door dat vroege opstaan :-)
Gereisd met partner in december 2014

Geweldige vakantie gehad!

Daisy, 26-5-2014

Prachtig hotel! Voordeelkamers geboekt, hadden 3 kamers op de begaande grond, 2 aan de kant van het parkeerterrein, waar je geen last van had want was een prachtige tuin aangelegd en met hekken afgeschermd. En een kamer met tuintje aan het zwembad, TOP! Zwembad was mooi, zwembadbar nog beter, heerlijke cocktails! Buffet was prima, 's ochtends beter dan 's avonds. Het Italiaans restaurant is echt een aanrader, heerlijk gegeten. De Mexicaan was dan een stuk minder. Heerlijk aan het strand, iedere dag schone handdoeken en een gevulde minibar. Van het complex af en je stap zo het nachtleven in. Schone en hele nette kamers. Al met al, echt een aanrader!
Gereisd met vrienden in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Occidental Grand Aruba in Palm Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Occidental Grand Aruba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Occidental Grand Aruba scoort een 9.36 uit 10 op basis van 209 reviews.