Beoordelingen Hotel Renaissance Aruba Resort & Casino****

Renaissance Aruba Resort & Casino****
174 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Renaissance Aruba Resort & Casino****
L. G. Smith Boulevard 82, 3824cx, Oranjestad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Renaissance Aruba Resort & Casino**** in Oranjestad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Renaissance Aruba Resort & Casino**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Renaissance Aruba Resort & Casino scoort een 8,4 uit 10, op basis van 174 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Renaissance Aruba Resort & Casino**** in Oranjestad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Renaissance Aruba Resort & Casino****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Renaissance Aruba Resort & Casino**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 96 vakantiefoto's van Hotel Renaissance Aruba Resort & Casino**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Renaissance Aruba Resort & Casino**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Aruba. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Aruba. Vergelijk Hotel Renaissance Aruba Resort & Casino**** met andere accommodaties in Oranjestad.
Even geduld a.u.b.

8,3
7,7
6,8
8,4
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Okt. 2014
"Mooi hotel"vertalen
Sabrina
9,0

17-11-2014 Het hotel ziet erg goed uit, goed onderhouden. De kamers zijn mooi & de bedden zijn fantastich! Geen idee waarom je een balkon hebt, je kan er amper op staan, mag er niet op roken en hang er geen was op want dan word je direct gebeld dat je het weg moet halen. Heb je een kamer aan de binnenkant, stelt je uitzicht niks voor. Douche is niet goed aangelegd, na iedere douche ligt de badkamer vol water.

Het prive eiland is echt geweldig, al is het eten daar slecht. Jammer dat het verboden is zelf eten & drinken mee te nemen!

Wij hebben niet veel in het hotel zelf gegeten, 1 keer bij het zwembad wat echt nergens naar smaakt. Een keer bij het Plaza cafe, smaakt prima maar de bediening is ontzettend onvriendelijk. Bij casa tua kan je wel erg goed eten en de bediening is heel vriendelijk.

Het hotel ligt in Oranjestad wat een beetje uitgestorven is, voor de 'gezeligheid' moet je een stukje rijden. Wel genoeg parkeerplekken dicht bij het hotel.Voor de deur is een haven, leuk gezicht!

Met partner, Sept. 2014
"Op en top luxe"vertalen
Roozendaal
9,0

01-10-2014 Alles wat je in een vakantie wil op dit eiland,al inclusive is aan te raden,hotel marina is klaar met verbouwen,eiland king suite is ook bijna klaar,eilanden zijn geweldig ,en ja rond deze tijd is wat muggen ,maar ja zijn ook de tropen hè ,bediening is werkelijk top ,als je ze ook normaal benadert,geen problemen mee gehad,ik kan dit hotel aanraden

Met partner, Sept. 2014
"Top!"vertalen
Robin
7,0

19-10-2014 WIj zaten in het Marina gedeelte. Onwijs mooi hotel, kamers gerenoveerd en heel modern. Zwembad kijkt uit over haven, is verder niet groot. Wel kan je gebruik maken van het Ocean gedeelte, daar is het ruimer opgezet met grotere zwembaden. Wij zijn vaak naar het privé eiland van het hotel gegaan (aanrader). Een bounty eiland met grote leguanen en flamingo's! Bootje komt om de 20 minuten aan in de lobby en brengt je erheen, super dus!
Al met al een onwijs mooi hotel. Verder is Oranjestad niet heel levendig, ' 's avonds zijn wij een paar keer naar Palm Beach geweest om te eten.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Zeer goed hotel (ondanks renovatie)"vertalen
wim & fam
9,0

30-08-2014 Dit hotel wordt volledig gerenoveerd. Ondanks alle werkzaamheden w.o gesjouw met vloerbedekking en de geur van lijm en kit, krijgt dit hotel van ons een zeer goede score. Dit heeft voornamelijk te maken met de zeer goede en vriendelijke bediening en service, de centrale gezellige ligging, en het prachtige eiland waar je heerlijk kunt relaxen. De gerenoveerde kamers zien er fantastisch uit. Wel verwacht ik dat de prijzen miv volgend jaar fors zullen stijgen. Kortom een aanrader, dit fantastische hotel!

Met partner, Juni 2014
"Leuk voor een keer"vertalen
lynette
4,0
2,0
7,0

11-07-2014 We hebben een super tijd gehad maar mijn keuze zal niet meer vallen op dit hotel. De kamers zijn super. Je ziet dat deze niet gerenoveerd zijn en de bedden zijn heerlijk. het is helemaal niet gehorig dat is wel erg fijn.
Het personeel aan de receptie is best vriendelijk. Het personeel aan de barren daarentegen niet echt.
Wij hebben alleen op basis van logies gezeten omdat we dan overal op aruba lekker uiteten konden. Ontbijten deden wij bij starbucks die onder in het hotel zit. We hebben een paar keer in het hotel geluncht alleen dit was echt niet te eten. Dus aanrader om lekker buiten de deur te gaan eten.
Met het bootje kun je makkelijk vanuit het hotel naar het eiland wat overigens prachtig is. ik moet daar alleen bij vermelden dat je daar echt geteisterd wordt door muggen. Je kunt bij het hotel aan het zwembad gelijk zien wie er op het eiland zijn geweest door de hoeveelheid muggenbulten. Het voordeel is wel dat er zowel aan het hotel als op het eiland bedjes genoeg zijn.

Met partner, Jan. 2014
"Een fijn hotel, mar aan renovatie toe"vertalen
hcoomans
8,0

20-11-2014 Een fijn hotel dat gerenoveerd moet worden. En dat gaat ook gebeuren. Vanaf maart is men bezig dit hotel weer het juiste aanzien te geven. Als het goed is, is het rond 15 december 2014 klaar. Wij zijn verschrikkelijk benieuwd naar het resultaat.

Met een groep, 2013
"Hotel restaurant bediening erg onvriendelijk"vertalen
Monica
5,0
9,0

27-12-2013 In het hotel restaurant maakte de serveerster een fout bij het opnemen van de bestelling. Ik wilde dat gecorrigeerd hebben, omdat datgene wat geserveerd werd niet door mij was besteld. De serveerster werd vervolgens heel boos en werd toen heel persoonlijk. Zij legde de schuld bij mij en bleef volhouden dat ik het zelf verkeerd besteld had. Ik vond het erg onprofessioneel . Ze liet me meer dan 40 minuten wachten en vervolgens bij het afrekenen, kreeg ik mijn wisselgeld pas nadat ik erom vroeg na 20 minuten terug. Ik ging daar met een heel naar gevoel weg en het was NB Eerste Kerstdag.

Met partner, Dec. 2013
"Superrrrr vakantie!!!!!!!!"vertalen
Susan
9,0

05-01-2014 Geweldig hotel( Marina gedeelte adult only)
Super vriendelijk personeel! Ze doen alles voor je! Maken je verblijf 10+
Super kamers!
Super ligging!
Top casino ( crystal ) 24 h open
Super privé eiland!!
Wij gaan zeker terug!!!!!

Met jonge kinderen, Apr. 2013
"Wij blijven er terugkomen!"vertalen
Jaap
9,0

06-05-2013 Wij waren er nu voor de 8ste keer. Heerlijk hotel, hele vriendelijke, service gerichte medewerkers. Ligging helemaal super. Veel leuke restaurants in de buurt. Privé eiland waanzinnig mooi. Zwembad heerlijk, maar wel aan renovatie toe.

Zakelijk, Nov. 2012
"Goed zakelijk hotel"vertalen
Wilfred
7,0

29-11-2012 Hotel ligt centraal dus voor zaken handiger dan de high rise in Palm Beach zeker met het steeds drukker wordend verkeer.
De laundry service van het hotel is ook erg goed.
Ik kom al jaren hier en dat bevalt goed. Echter, de kamers beginnen wel af te takelen. Mijn badkamer had een oud en beschadigd bad, behangpapier liet op diverse plakken los. Ook is de ruimte op de badkamer zeer beperkt vanwege toilet. Iets wat tegenwoordig in de moderne hotels beter is geregeld. Maar het bed is en blijft geweldig. Zelden in een hotel zo'n goed bed gehad.
Het eilandje van het hotel is heerlijk, immers lekker rustig zonder veel schreeuwende kinderen. Er is zelfs een deel verboden voor kinderen.
Je hoort inderdaad af en toe de vliegtuigen. Maar dat is af en toe.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?