Appartement Montana Park **

7,6

7 reviews over Appartement Montana Park in het Nederlands

mooi appartemnetencomplex!!

monique, 9-7-2011

Al is het een tijdje terug. ik heb hier (voor mijn werk) een dikke week volop genoten van zon,zee,het prachtige eiland, de temperatuur en het mooie appartemnetencomplex. heerlijk gegeten op dit complex en een goede service.
Gereisd zakelijk in januari 2002

Joyce Irodikromo, 9-5-2005

Mooi en gezellig app.complex. Het park is ontzettend goed opgeknapt. De service is goed en de appartementen worden goed schoongemaakt. Het is een prima app. om met z'm vieren in te verblijven tegen een heel scherpe prijs. Ik ben hier in maart 2005 geweest. Heb je niet zo'n hoog budget,maar je wilt toch vakantie vieren in Aruba, dan is dit een echte aanrader!!!!

Gereisd anders in mei 2005

Danielle Daddario, 7-5-2005

Heel gezellig mooi complex.

Appartementen hebben twee slaapkamers.

Ruimte genoeg om met zijn vieren een hele gezellige vakantie te hebben.

Prijzen zijn zeer scherp voor Arubaanse Begrippen. De bar heeft 1 x per week live muziek en regelmatig kareoke.

Het eten op het park is heel goedkoop.

Petje af voor de schoonmaak dienst.

Gereisd anders in mei 2005

Oduber-Lamers, 17-3-2005

Wij hebben hier een halfjaar gewoond en het is een zeer leuk en gezellig appartementen complex. Ze zijn volop aan het renoveren en je ziet het per week opknappen. Leuk voor gezinnen en vooral erg schoon.
        Gereisd anders in maart 2005

judith, 7-10-2004

We hebben er 5 maanden gewoond met zn 4en in een appartement. Wij betaalden 500 florijn per persoon ( jaar 2000 ). Gezellige sfeer, ideaal voor nederlandse student of voor een gezin.
          Gereisd anders in oktober 2004

robin en ilse, 5-8-2004

eenvoudige maar schone appartementen. Wel wat ver van strand en stad. Je hebt echt een auto nodig als je hier verblijft. Heeft wel een eigen zwembad, waar je ook prima even een duik in kunt nemen.

We zijn hier in 2002 geweest.

Gereisd anders in augustus 2004

wendy, 17-6-2004

geen warm water in de douche
              Gereisd anders in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Montana Park in Oranjestad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Montana Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Montana Park scoort een 7.57 uit 10 op basis van 7 reviews.