Beoordelingen Appartement Camacuri Residence****

Camacuri Residence****
74 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Camacuri Residence****
Avenida Milio Croes 46, Oranjestad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Camacuri Residence**** in Oranjestad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Camacuri Residence**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Camacuri Residence scoort een 8,9 uit 10, op basis van 74 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Camacuri Residence**** in Oranjestad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Camacuri Residence****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Camacuri Residence**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 215 vakantiefoto's van Appartement Camacuri Residence**** vinden. Je kunt 5 video's van Appartement Camacuri Residence**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Aruba. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Aruba. Vergelijk Appartement Camacuri Residence**** met andere accommodaties in Oranjestad.
Even geduld a.u.b.

8,2
8,5
8,7
8,4
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Juli 2014
"Geweldig adres."vertalen
Jean Lortije

31-07-2014 Vriendelijk personeel.
Snelle hulp bij het oplossen van problemen.
Het is er netjes. Zowel binnen als buiten.

Mei 2014
"Mooi appartementen complex"vertalen
monique vermeulen-h...

08-06-2014 veel natuur en dieren en zeer vriendelijk personeel

Apr. 2014
"Service achteruit"vertalen
David
6,0

27-04-2014 Voor de 2de keer Camacuri bezocht.
Mei 2013 voor de eerst. April 2014 voor de 2de keer.

Vorig jaar een fanatische ervaring. Dit jaar vond ik het toch minder.

Na het boeken gevraagd voor het voedselpakket ivm late aankomst. Helaas niet meer mogelijk vanwege de dure kosten.
Vorig jaar werd het zwembad elke dag schoongemaakt. Nu was dat niet het geval. Een keer ben ik gewoon niet wezen zwemmen omdat ik het water er vies uit vond zien. Wel nieuwe ligstoelen dat het totaal op een voldoende zet.
Sommige planten buiten stonden te verpieteren. Vorig jaar werd er elke dag water geven. Nu niet meer.
Late check out 40 dollar! Vorig jaar geen probleem als je tot 15.00 bleef. Nederlandse vluchten vertrekken laat, dus als Nederlander is het fijn om wat langer te blijven. Moet qua indeling van het schoonmaken ook geen probleem zijn.
Vertrek Adrie is een gemis voor Camacuri. Een persoon die altijd en overal een praatje deed. Zo een persoon heeft Camacuri nodig.

Voor de rest nog steeds leuk complex.

met partner, Mrt. 2014
"Geweldige appartementencomplex"vertalen
Michele
9,0

08-04-2014 Wij zijn van 19 maart tot 1 april te gast geweest bij Camacuri en vonden het geweldig!

De kamers worden elke dag schoongemaakt (behalve op zondag natuurlijk). Altijd een schoon appartement met, als je dat aangeeft, schone handdoeken.

Het personeel is erg hulpvaardig en aardig. Zij zullen je altijd proberen advies te geven en dingen voor je te regelen.

Appartement nr. 1 heeft een soort overkapping aan de achterkant, hierdoor kan je kiezen om in de schaduw te zitten of juist in de zon.
Het zwembad op het complex is niet groot, maar net een mooi formaat, met een mooi terras met ligstoelen er omheen. Er is ook een mogelijkheid tot bbq-en.

Er is geen restaurant aanwezig, maar dat heb je in principe niet nodig. Je kan bij de winkel (10 min. lopen) je boodschappen halen en zelf voor je eten zorgen. Tevens kan je dichtbij bij allerlei restaurants terecht.

Je zit op 10 min. lopen van het prachtige strand.
Echt een aanrader dus!!

met partner, Jan. 2014
"Prachtig vakantie verblijf."vertalen
Theo Tervoort
9,0

29-01-2014 Rustig gelegen maar toch overal vlak bij, en een mooi zwembad. Vriendelijk ontvangst , en vriendelijk personeel, niets is ze teveel. Hebben zonder iets te klagen een andere kamer gekregen met meer comfort. Super markt vlak bij met een goed en groot assortiment.
10 minuten lopen naar Nykky Beach gewoon een echte aan aanrader. Naar Oranje stad lopen is gewoon heerlijk ongeveer 20 min.
Als ik het zeggen mag, kom en beleef het.

met partner, Jan. 2014
"Geweldig"vertalen
B Versluis
9,0

16-01-2014 Wij hebben in Januari bij Camacuri onze vakantie gehad.
Fijn appartementen complex , schoon, rustig en zeer vriendelijk personeel.
Heerlijk zwembad, zeker een aanrader .

met jonge kinderen, Jan. 2014
"Geweldig genoten!!!!!!"vertalen
Herman en Marjon
8,0

25-01-2014 Met een kindje van 1 was het heerlijk vertoeven bij Camacuri. Onze kleine heeft genoten van het zwembad en van alle verschillende dieren daar!!
Fijn appartement met alles er op en eraan!! Lekker zwembad met ligstoelen!!
Niks te klagen!
Auto is wel handig om meer van het eiland te kunnen zien!

met partner, 2013
"UItstekend verblijf gehad!"vertalen
Van der Zee
8,0

29-12-2013 We zaten in een prima appartement: schoon en praktisch. Wat er niet standaard was, was voor een zacht prijsje te huur (föhn, waterkoker). Zwembad en wasserette niet gebruikt, maar zagen er prima uit. Het vliegverkeer is te horen, maar is niet hinderlijk (geluid is als gewoon wegverkeer). ’s Nachts wordt niet gevlogen. Verder erg rustig gelegen t.o.v. wegen. De dieren zijn leuk (haan, kippen, leguanen). Camacuri is ook een veilige plek (zoals heel Aruba): ’s avonds was voor het toegangshek een code nodig en voor het parkeerterrein altijd.
Meest bijzonder: aardig personeel en hulpvaardige receptionisten. Op bijna alle vragen in 1x antwoord (bijv. restaurant- en supermarkttips). Zo niet, dan pakte men de telefoon! De receptioniste heeft ons geholpen bij het huren van een auto én het oplossen van een probleem met de autoverhuurder. Er was een supermarkt op loopafstand: prima voor de 1e inkopen. Oranjestad en strandje op loopafstand. Snorkelen kon niet in de buurt (dus huurauto is handig).

met jonge kinderen, Dec. 2013
"Prachtig plekje op aruba"vertalen
Badawi
9,0

19-06-2014 Prachtige plek vlak bij het vliegveld en Oranjestad.
We hadden een familiekamer, 2 etages.
Prachtig mooi zwembad, relaxte sfeer. Ideaal om ook met kinderen heen te gaan Mooi aangelegde tuin.
Behulpzame medewerkers.
Werd veel schoon gemaakt.

met partner, Nov. 2013
"Superverblijf op toplocatie!!"vertalen
marietvanmaanen
8,0

23-11-2013 Wij hebben het super gehad in Camacuri. Ruim en schoon app, lekker bed en alles er op en er aan. Dicht bij stad maar uit de drukte. Gave tuin met kippen leguanen vogeltjes en van alles. Onze groeten aan Adri de Tuinman die in december weer voorgoed naar Vlissingen gaat. Veel succes Adri, zal wel wennen wezen, ey! Wij wensen de nieuwe tuinman nogmaals veel succes! Ook dank aan de balidames en housekeeping. Onze tip: airco in woonkamer-keuken aanleggen tegen extra betaling per dag. Groetjes Philip Mariët

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?