Beoordelingen Appartement Camacuri Residence****

Camacuri Residence****
67 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Camacuri Residence****
Avenida Milio Croes 46, Oranjestad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Camacuri Residence**** in Oranjestad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Camacuri Residence**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Camacuri Residence scoort een 9,0 uit 10, op basis van 67 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Camacuri Residence**** in Oranjestad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Camacuri Residence****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Camacuri Residence**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 182 vakantiefoto's van Appartement Camacuri Residence**** vinden. Je kunt 5 video's van Appartement Camacuri Residence**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Aruba. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Aruba. Vergelijk Appartement Camacuri Residence**** met andere accommodaties in Oranjestad.
Even geduld a.u.b.

7,9
8,9
8,2
8,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Mrt. 2014
"Geweldige appartementencomplex"vertalen
Michele
9,0

8-4-2014 Wij zijn van 19 maart tot 1 april te gast geweest bij Camacuri en vonden het geweldig!

De kamers worden elke dag schoongemaakt (behalve op zondag natuurlijk). Altijd een schoon appartement met, als je dat aangeeft, schone handdoeken.

Het personeel is erg hulpvaardig en aardig. Zij zullen je altijd proberen advies te geven en dingen voor je te regelen.

Appartement nr. 1 heeft een soort overkapping aan de achterkant, hierdoor kan je kiezen om in de schaduw te zitten of juist in de zon.
Het zwembad op het complex is niet groot, maar net een mooi formaat, met een mooi terras met ligstoelen er omheen. Er is ook een mogelijkheid tot bbq-en.

Er is geen restaurant aanwezig, maar dat heb je in principe niet nodig. Je kan bij de winkel (10 min. lopen) je boodschappen halen en zelf voor je eten zorgen. Tevens kan je dichtbij bij allerlei restaurants terecht.

Je zit op 10 min. lopen van het prachtige strand.
Echt een aanrader dus!!

met partner, Jan. 2014
"Prachtig vakantie verblijf."vertalen
Theo Tervoort
9,0

29-1-2014 Rustig gelegen maar toch overal vlak bij, en een mooi zwembad. Vriendelijk ontvangst , en vriendelijk personeel, niets is ze teveel. Hebben zonder iets te klagen een andere kamer gekregen met meer comfort. Super markt vlak bij met een goed en groot assortiment.
10 minuten lopen naar Nykky Beach gewoon een echte aan aanrader. Naar Oranje stad lopen is gewoon heerlijk ongeveer 20 min.
Als ik het zeggen mag, kom en beleef het.

met partner, Jan. 2014
"Geweldig"vertalen
B Versluis
9,0

16-1-2014 Wij hebben in Januari bij Camacuri onze vakantie gehad.
Fijn appartementen complex , schoon, rustig en zeer vriendelijk personeel.
Heerlijk zwembad, zeker een aanrader .

met jonge kinderen, Jan. 2014
"Geweldig genoten!!!!!!"vertalen
Herman en Marjon
8,0

25-1-2014 Met een kindje van 1 was het heerlijk vertoeven bij Camacuri. Onze kleine heeft genoten van het zwembad en van alle verschillende dieren daar!!
Fijn appartement met alles er op en eraan!! Lekker zwembad met ligstoelen!!
Niks te klagen!
Auto is wel handig om meer van het eiland te kunnen zien!

met partner, 2013
"UItstekend verblijf gehad!"vertalen
Van der Zee
8,0

29-12-2013 We zaten in een prima appartement: schoon en praktisch. Wat er niet standaard was, was voor een zacht prijsje te huur (föhn, waterkoker). Zwembad en wasserette niet gebruikt, maar zagen er prima uit. Het vliegverkeer is te horen, maar is niet hinderlijk (geluid is als gewoon wegverkeer). ’s Nachts wordt niet gevlogen. Verder erg rustig gelegen t.o.v. wegen. De dieren zijn leuk (haan, kippen, leguanen). Camacuri is ook een veilige plek (zoals heel Aruba): ’s avonds was voor het toegangshek een code nodig en voor het parkeerterrein altijd.
Meest bijzonder: aardig personeel en hulpvaardige receptionisten. Op bijna alle vragen in 1x antwoord (bijv. restaurant- en supermarkttips). Zo niet, dan pakte men de telefoon! De receptioniste heeft ons geholpen bij het huren van een auto én het oplossen van een probleem met de autoverhuurder. Er was een supermarkt op loopafstand: prima voor de 1e inkopen. Oranjestad en strandje op loopafstand. Snorkelen kon niet in de buurt (dus huurauto is handig).

met partner, Nov. 2013
"Superverblijf op toplocatie!!"vertalen
marietvanmaanen
6,0
8,0

23-11-2013 Wij hebben het super gehad in Camacuri. Ruim en schoon app, lekker bed en alles er op en er aan. Dicht bij stad maar uit de drukte. Gave tuin met kippen leguanen vogeltjes en van alles. Onze groeten aan Adri de Tuinman die in december weer voorgoed naar Vlissingen gaat. Veel succes Adri, zal wel wennen wezen, ey! Wij wensen de nieuwe tuinman nogmaals veel succes! Ook dank aan de balidames en housekeeping. Onze tip: airco in woonkamer-keuken aanleggen tegen extra betaling per dag. Groetjes Philip Mariët

met vrienden, 2013
"Ideaal om tot rust te komen"vertalen
s1976
8,0

5-10-2013 De eerste keer Camacuri, maar zeker niet de laatste!
Geboekt via website, zeer vriendelijke mensen.
Kleinschalig park waar je lekker tot rust kan komen, met vriendelijk en behulpzaam personeel.
Er zitten hier voornamelijk Nederlandse mensen. Het strand en Oranjestad zijn op loopafstand van Camacuri, wel is een huurauto aan te raden om de rest te verkennen. Voor de rest schoon park, kortom een aanrader!

Aug. 2013
"Prima locatie op aruba"vertalen
riny
9,0

29-9-2013 Aangename plek om te vertoeven, met prima zwembad ter beschikking.Goed uitgeruste en erg compleet ingerichte appartemenden, die elke dag worden schoongemaakt, ook de tuin rond het zwembad ligt er prima bij.De tuin zit vol met typische arbaanse flora en fauna. Zelfs regelmatig een kolibri bij de bloemen gezien. Een ruime parkeerplaats op het eigen terrein. Het personeel is erg behulpzaam en doen goed hun best om het de gasten naar de zin te maken.
Ik hoop hier nog eens terug te komen in de toekomst!

met partner, Juni 2013
"Prima plek, aanrader."vertalen
mjpkoolen
8,0

29-9-2013 Ligging rustig/ niet toeristisch en centraal. Vriendelijk personeel, kamers netjes en zorgvuldig schoongemaakt. De hele park was schoon en netjes.

met jonge kinderen, Apr. 2013
"Super!!"vertalen
Fam. Bakker
10,0

2-5-2013 Net terug uit Aruba hebben wij genoten van het 4 persoons apartement van de fam. Brinkhaus op het Camacuri Residence. De tuin en zwembad werden goed onderhouden. Iedereen die er werkt is super behulpzaam en vriendelijk. Een auto is een aanrader, maar je kan ook de bus pakken.
Wij waren hier met een jong gezin, 3 volwassenen en 2 kindjes van 1,5 en 4 jaar. Ook de kinderen hebben genoten. Elke dag de kippen gevoerd en 'huisdier' de hagedis uitgebreid bekeken. Deze hagedis kwam elke dag even langs. Adrie de tuinman bracht ons 2x bananen uit eigen boom, hoe leuk!! Goede airco is aanwezig, net als andere benodigheden. Kleine supermarkt om de hoek, voor een grotere kun je beter naar de stad. Dit kan met de bus of auto. Nikky Beach is een prachtig strand met mooi helder water en zo nu en dan live muziek! Baby Beach is ook een aanrader als je kleine kindjes hebt. Het water is daar voor een groot deel ondiep en er zijn veel schaduwplekken.

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?