Appartement Camacuri Residence ****

8,9

86 reviews over Appartement Camacuri Residence in het Nederlands

Goede accomodatie

Eva, 17-9-2017

Net terug van een weekje Camacuri. Laat ik je gelijk adviseren langer dan een week te gaan ;-)

Hartelijk ontvangen bij aankomst. We hadden een eenkamerappartement, goed te weten dat er in deze kamer een twijfelaar bed staat, voor ons niet ideaal. Gelukkig werden we goed geholpen en kregen we een mooi ander appartement. Prettige omgeving vlakbij het zwembad, met dieren en een mooie binnen tuin. Ook het zwembad is aangenaam en wordt goed onderhouden.

De receptie bied vele mogelijkheden zoals het verhuren van een Arubaanse stekker en bv een koelbox. Ook kun je goed terecht voor vragen of tips.

In de directe omgeving is weinig te doen, maar een heerlijke bakker op 500 meter en een supermarktje. Ik wil echt adviseren een auto te nemen ( lopen is veelgevraagd vanwege de hitte), je rijdt makkelijk het eiland over en het de verkeersregels zijn zoals in Nederland, dus prima te doen. In 5 minuten rij je Oranjestad in, parkeren is qua prijs prima te doen ( 2 gulden per 2 uur). Huur een koelbox bij de receptie en ga er een lekker dagje uit en rijdt langs de mooie stranden van Aruba.

Ga ook eens naar de kleine strandjes zoals Boca Catalina, Arashi en Baby beach. Waar snorkelen echt prachtig is, wil je zeeschildpadden zien ga naar baby beach!

Uiteten kan prima, is qua prijs gelijk aan Nederland. Let wel op dat de fooi graag al bij de prijs gerekend is.

Voor een prettige, schone vakantie op een prachtig eiland is Camacuri echt aan te raden!

Gereisd met partner in september 2017

fantastisch

Louise, 7-7-2017

super resort voor als je met kleine kinderen bent
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

uitstekend

van den Berg, 1-4-2017

Erg goede service. Security kijkt 's avonds alles na op het terrein zodat "je lichten niet aan blijven staan".

Mooie binnenplaats, leuk zwembad leuke cabana's met 's avonds lichtjes.

leguanen inde bomen en op het terrein, Kolibri's in de struiken.

Op loopafstand van het centrum van Oranjestad, leuk langs het strand.

Enige minpunt vond ik de airco die 's nachts veel lawaai maakt. Oordoppen in!

Gereisd met partner in maart 2017

Heel goed

Janny van Duinen, 29-3-2017

Service, vriendelijkheid en super schoon.
Gereisd met partner in maart 2017

Heel erg goed

Francoise, 15-3-2017

Camacuri is een prima residence. Alles is erg netjes, ruim studio met alles wat nodig is.

Heel erg vriendelijk personnel.

Iedere dag wordt je appartement gepoetst als jij wil, schoon handdoeken en regelmatig schoon lakken. Heel erg netjes.

De tuin en de zwembad worden heel goed bijgehouden.

10 minuten lopen naar Surf Beach en 20 minuten lopen naar Orange Stad.

Gereisd met partner in februari 2017

Top, prachtige ligging.

Fam.Zwinkels, 11-3-2017

Kleinschalig appartementen complex vlakbij het centrum van Oranjestad dit alles gelegen in een zeer groen omgeving die goed bijgehouden werd. Appartement was prima, bedden top en het zwembad heerlijk. Goede parkeergelegenheid op een afgesloten terrein. Beheerders zeer behulpzaam. In de buurt zijn 2 supermarkten op loopafstand Wen Hui en iets verderop Dakota. Je kan daar alles vers krijgen. Auto op Aruba is zeer handig je kan daarmee alle stranden afrijden.
Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

nooit meer

sietsema, 14-2-2017

Klein,sjofel appartement met vrijwel geen kastruimte. Geen aparte bedden.

Geen leuke omgeving : drukke verkeerswegen. Klein supermarktje in de buurt met een slecht , onvoldoende assortiment. Geen warme bakker of restaurantjes in de buurt zoals in de beschrijving wordt genoemd. Wel een goed restaurant op het strand ; Barefoot. Lekker maar prijzig.

Aardig personeel maar al met al vind ik de prijs/kwaliteit verhouding dik onvoldoende

Gereisd met vrienden in februari 2017

Prima appartement

Fam. Pruijssers, 30-5-2016

Een appartement waar alles aanwezig is en in prima staat , wordt 6 dagen in de week schoon gemaakt + handdoeken zwembad ziet er netjes uit parkeerplaats voor je auto op het terrein er is een supermarkt op loop afstand .

De bedden zijn prima en de arco houd het binnen lekker koel de tuin ziet er verzorgd uit en de mensen zijn zeer behulpzaam .

Al met al een prima verblijf op camacuri .

Gereisd met partner in april 2016

Vier maanden hier overwinterd, enorm genoten!

Helma en Jan, 30-4-2016

Gastvrij en bijzonder vriendelijk personeel. Dagelijkse schoonmaak. Netjes en goed onderhouden.
Gereisd met partner in januari 2016

Leuk !

Hans, 22-10-2015

We hebben hier een week gezeten en het is ons goed bevallen.Het is er niet rumoerig.We hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad.Appartement was schoon.Auto kan je kwijt op een prive-parkeerplaats en gelegenheid om je kleren te wassen is beschikbaar.Wifi is beschikbaar maar traag. Over het algemeen wordt je niet teleurgesteld en zou ik er zo weer terugkomen.
Gereisd met partner in oktober 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camacuri Residence bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Camacuri Residence in Oranjestad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Camacuri Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Camacuri Residence scoort een 8.85 uit 10 op basis van 88 reviews.