Vakantiehuis Bon Bini

8,5

4 reviews over Vakantiehuis Bon Bini in het Nederlands

Zeer prettig verblijf

P. Speetjens, 16-5-2017

Het vakantie huis is praktisch, en vriendelijk in gebruik. Het ligt in een rustige wijk. De gehuurde auto was wel belangrijk om op pad te kunnen.

Voor 3 personen was de woning prima. Het huis was keurig op orde,schoon,en ook goed schoon te houden.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

aanrader !!!

Michelle en Antogoni, 25-3-2009

Echt een aanrader. Top huis. Mooi en netjes ingedeeld. Mooie locatie, maar net zoals overal op het eiland heb je wel een auto nodig. Maar je bent zo bij het strand, centrum of winkels/supermarkt.

Alles is super goed geregeld door de eigenaren tot in de puntjes. Mocht het nodig zijn wonen haar ouders naast het huisje. (kan handig zijn en geeft een fijn idee)

Gereisd met partner in maart 2009

Aanrader

Kimberly, 4-1-2009

Echt een aanrader dat vakantiehuis,we hebben heerlijk genoten ,een lekker nieuw huisje met alles er op en er aan.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

Echt een aanrader

Erik, 26-12-2008

Hier even een berichtje uit Friesland.

Wat hebben wij toch heerlijk genoten in het prachtige vakantiehuisje het was geweldig alles zo mooi en netjes en zo schoon.Alles was aanwezig er ontbrak echt niets,en als we `s avonds thuis kwamen even lekker douchen en dan heerlijk buiten zitten op het prachtige terras,dat was echt genieten, en dan heerlijk slapen op een lekkere koele slaapkamer met airco, want dat heb je daar echt wel nodig. Wij willen jullie hartelijk bedanken voor het prachtige vakantie verblijf,want zo`n mooi,netjes en schoon huisje met alles er op en eraan zijn wij, zo vaak wij met vakantie zijn geweest, nog nooit eerder tegen gekomen.

Mochten wij ooit nog eens naar Aruba gaan zullen wij zeker weer kontakt opnemen om jullie huisje weer te kunnen huren.

Gereisd met partner in november 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bon Bini in Oranjestad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bon Bini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Bon Bini scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.